Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت گل گهر درباره افت قیمت سهم و متغیرهای اثر گذار بر گروه سنگ آهن به بورس ٢۴ گفت: میزان صادرات ما در درجه اول چندان قابل توجه نیست اما با احتساب افزایش در هزینه حمل و شرایط بازارهای جهانی ، فروش های صادراتی همچنان از حاشیه سود خوبی برخوردار است و مشکل خاصی را در درآمد و سودآوری ایجاد نمی کند...

مدیرعامل گل گهر : امسال ٢٧ میلیون تن محصول تولید می کنیم

بورس24 : گروه سنگ آهن این روزها با انتشار اخباری مبنی بر افزایش هزینه حمل دریایی و مشکلات ناشی از صادرات با جو منفی روبروست.حتی برخی بر این عقیده اند که کاهش قیمت شمش فولاد خوستان اثرات منفی زیادی بر این گروه خواهد شد، این موارد به اضافه جو منفی بازار منجر شده تا این گروه با افت قیمت سهام روبرو شود.

ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت گل گهر درباره افت قیمت سهم و متغیرهای اثر گذار بر گروه سنگ آهن به بورس24 گفت: میزان صادرات ما در درجه اول چندان قابل توجه نیست اما با احتساب افزایش در هزینه حمل و شرایط بازارهای جهانی ، فروش های صادراتی همچنان از حاشیه سود خوبی برخوردار است و مشکل خاصی را در درآمد و سودآوری ایجاد نمی کند.

وی در ادامه به کاهش قیمت شمش فولاد خوزستان هم اشاره داشت و گفت: با توجه به این که قیمت محصولات ما بر اساس شمش فولاد خوزستان تعیین می شود این موضوع هم بر حاشیه سود اثر گذار است ، اما منجر به انحراف منفی چشمگیر در بودجه نخواهد بود و نگرانی خاصی هم از این منظر وجود ندارد.

مدیر عامل گل گهر افزود: از چیزی که پیش بینی کردیم جلوتر هم هستیم و امسال قطعا تولید 27 میلیون تن را حتی بیشتر هم محقق خواهیم کرد و سودآوری مجموعه هم به نسبت سال گذشته بسیار بهتر است ، در شش ماهه تقریبا سودی معادل کل سود سال گذشته را محقق کردیم.

این مقام مسئول درباره کاهش قیمت سهم در بازار هم گفت: کلیت بازار منفی است و جو حاکم بر بازار سرمایه در حال حاضر منفی است اما موضوعی که مهم این است که در این مدت منفی ، سهام ما با ریزش قابل توجه روبرو نبوده و شرایط طوری نبوده که منجر به قفل شدن سهام در عرضه ها شود و افت قیمت سهام به نسبت برخی سهام دیگر موجود در بازار نبوده است.

تقی زاده درباره عملکرد زیر مجموعه ها هم گفت: در حال حاضر گهر زمین به تازگی در بازار ورود کرده و بر اساس بودجه در حال پیشرفت است، شرایط خوبی دارد و شرایط منفی بازار بیشتر در قیمت فعلی این شرکت اثر گذار بوده است، اما تمام متغیر های بنیادی در گل گهر ، گهر زمین و سایر زیر مجموعه مانند جهان فولاد و توسعه آهن و فولاد مطلوب است و با تمام ظرفیت مشغول فعالیت هستیم و هیچ نگرانی از بابت تحقق بودجه و عملکرد نیست.

وی درباره تحریم ها هم گفت: تاکنون تحریم ها مشکلی برای ما ایجاد نکرده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24