Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : در مراسمی با حضور مدیران به پرداخت ملت، جوایز برندگان جشنواره سکه کورش اهدا شد. طی هفته جاری با حضور جمعی از مدیران این شرکت، مراسم اهداء جوایز برندگان “جشنواره سکه کورش” در مجتمع کورش برگزار شد.

با حضور مدیران به‌پرداخت ملت انجام شد : اهداء جوایز برندگان «جشنواره سکه کورش»

بورس24 : در مراسمی با حضور مدیران به پرداخت ملت، جوایز برندگان "جشنواره سکه کورش" اهدا شد.

طی هفته جاری با حضور جمعی از مدیران این شرکت، مراسم اهداء جوایز برندگان “جشنواره سکه کورش” در مجتمع کورش برگزار شد.

در این مراسم مدیران شرکت به پرداخت ملت ضمن قدردانی از پذیرندگان و بهره برداران دستگاه های کارتخوان این شرکت، با اشاره به کسب مقام شانزدهم شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت دنیا در سال 2017 و ارتقاء 4 پله ای این رتبه طی یک سال، از برنامه های آتی به پرداخت ملت برای پذیرندگان خبر دادند.

یک مقام مسئول در شرکت به پرداخت ملت با توجه به استقبال گسترده پذیرندگان و دارندگان کارت از "جشنواره سکه کورش" گفت: در نظر داریم طی فصل زمستان نیز کمپین های دیگری همراه با جوایز ارزنده اجرا و در ادامه جشنواره بهاره را برای آغاز سال آینده در دست برنامه ریزی داریم.

وی با اشاره به تنوع سرویس های موجود در اپلیکیشن سکه افزود: به زودی سرویس های جدیدی بر روی اپلیکیشن سکه رونمایی خواهد شد.

در ادامه مراسم از دو تن از پرسنل پشتیبانی شرکت یاس که با هدف رسیدگی آنی به امور پذیرندگان در مجتمع کورش مستقر می باشند قدردانی شد.

گفتنی است "جشنواره سکه کورش" به پاس قدردانی از اعتماد خریداران و پذیرندگان دستگاه های کارتخوان به پرداخت ملت با جوایزی ارزنده همچون 1 دستگاه خودرو سواری رنو کپچر، 4 دستگاه خودرو سواری پژو 206 برای دارندگان کارت و 60 میلیون تومان جایزه نقدی برای پذیرندگان و فروشندگان برگزار شد. طی این مدت بیش از 400هزار برگ قرعه کشی به شرکت کنندگان این جشنواره اختصاص پیدا کرد.

بر اساس این گزارش مراسم اختتامیه این جشنواره و همچنین قرعه کشی شرکت کنندگان روز پنجشنبه 5 آذر ماه به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) در محل مجتمع کورش برگزار و برندگان خوش شانس 5 دستگاه خودرو سواری و سایر جوایز مشخص شدند.

اسامی برندگان خوش شانس "جشنواره سکه کورش" به پرداخت ملت، در سایت این شرکت به آدرس www.behpardakht.com درج شده است.

منبع : روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24