Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اختلافات اروپا با آنها امری کاملا آشکار است همانند، تصمیماتی که آنها درباره ایران گرفتند کاری که با امنیت و منافع مشترک‌ اروپا در تضاد است این کار آنها واقعا مایه شرمساریست من درباره عمق ناسازگاری‌ هایمان با دولت کنونی آمریکا غلو نمی‌ کنم. این اختلافات وجود داشته و بسیار آشکار هستند. برخی از این اختلافات آن‌ قدر مشهودند، که هر چیز دیگری را تحت‌ الشعاع خود قرار می‌ دهند و این مایه شرمساری است. ما عقیده داریم، که...

موگرینی: همکاری های ما با آمریکا به طور نزدیک ادامه خواهد داشت، اما..

بورس24 : مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیان کرد که برخلاف اختلافاتی که با دولت ترامپ بر سر ایران و اسرائیل دارند، همکاری‌ های اتحادیه اروپا و آمریکا به طور نزدیک ادامه پیدا خواهند کرد. 

فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌ شنبه اظهار کرد: من می‌ دانم خیلی از مردم آمریکا، به خوبی درک می‌کنند که سرنوشت ما بیشتر از آنچه که خود اظهار می‌کنیم، به یکدیگر وابسته است.

وی در ادامه افزود: من درباره عمق ناسازگاری‌ هایمان با دولت کنونی آمریکا غلو نمی‌ کنم. این اختلافات وجود داشته و بسیار آشکار هستند.

او گفت: برخی از این اختلافات آن‌ قدر مشهودند که هر چیز دیگری را تحت‌ الشعاع خود قرار می‌ دهند و این مایه شرمساری است. ما عقیده داریم که این دولت بر سر مسئله ایران و اسرائیل، تصمیماتی اتخاذ کرده است، که با امنیت و منافع مشترک‌ مان در تضاد است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد:، اما در ورای این ناسازگاری‌ ها، همکاری ما با ایالات متحده آمریکا در بسیاری از مسائل به طور نزدیک ادامه پیدا می‌ کند. هیچ کدام از دیگر قدرت‌ های جهانی همانند ما نزدیک نیستند.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24