Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : هیات مدیره سرمایه گذاری امید پس از ١٠ ماه مدیرعامل جدید برای اداره این چند رشته ای معرفی کرد. روزگذشته خبر رسید که احمد ابراهیمی از پست مدیریت عاملی سرمایه گذاری امید با ارزش بازاری معادل ١۵ هزار میلیارد تومان کناره گیری کرده است. پس از این شایعات تائید نشده ، هم اکنون خبر رسیده که حسنعلی قنبری ممان مدیرعامل بانک سپه در دولت نهم به عنوان مدیرعامل جدید چند رشته ای امید منصوب شده است.

مدیرعامل جدید سرمایه گذاری امید بالاخره معرفی شد ؛ حسنعلی قنبری

بورس24 : هیات مدیره سرمایه گذاری امید پس از 10 ماه مدیرعامل جدید برای اداره این چند رشته ای معرفی کرد.

روزگذشته خبر رسید که احمد ابراهیمی از پست مدیریت عاملی سرمایه گذاری امید با ارزش بازاری معادل 15 هزار میلیارد تومان کناره گیری کرده است.

پس از این شایعات تائید نشده ، هم اکنون خبر رسیده که حسنعلی قنبری ممان مدیرعامل بانک سپه در دولت نهم به عنوان مدیرعامل جدید چند رشته ای امید منصوب شده است.قنبری 59 ساله دانش آموخته اقتصاد از دانشگاه پونا هندوستان است و سال ها در دانشگاه شهید بهشتی در مقام معاون اداری و مالی و استاد فعالیت کرده است.او برای مدتی هم عضو هیات مدیره پست بانک ایران و بانک دی بوده است.

سرمایه گذاری امید با مالکیت عمده معادن سنگ آهن کشور و چند نیروگاه و شرکت ساختمانی از چند رشته ای های بزرگ بازار سهام به شمار می رود.

«وامید» در زمان ابراهیمی حدود 200 درصد رشد قیمت را به خود دیده بود.او بهمن 96 به عنوان مدیرعامل این چند رشته ای منصوب شده بود.

بانک سپه طبق دستور رئیس جمهور برای خروج بانک ها از بنگاهداری موظف به فروش سهام سرمایه گذاری امید است.سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان بزرگترین هلدینگ معدنی بورس بارها رسما از تمایل و مذاکره برای خرید سهام «وامید» خبر داده است ، اما بانک سپه تاکنون قدمی جدی برای واگذاری این دارایی برنداشته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24