خبر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان «ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزارهای موبایل بانک» صحت نداشته و بخشنامه های مرتبط با این موضوع بر احراز هویت کامل و قوی مشتری به هنگام دریافت این خدمات تاکید داشته و دارند.
بورس24 : خبر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان «ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزارهای موبایل بانک» صحت نداشته و بخشنامه های مرتبط با این موضوع بر احراز هویت کامل و قوی مشتری به هنگام دریافت این خدمات تاکید داشته و دارند.
روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تکذیب برخی اخبار و شایعات مورد اشاره در فضای مجازی، به اطلاع هموطنان عزیز می رساند با توجه به لزوم اهمیت نگهداری و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده از این امکانات برای دسترسی غیر مجاز و یا فعالیتهای مشکوک به پولشویی، سنجش اصالت و هویت کاربر، خصوصا در فضای مجازی همواره مد نظر این بانک بوده و با توجه به دامنه وسیع فناوری های مورد استفاده، بانک مرکزی با همکاری بانکها بر دو عامل امنیت و سلامت خدمات بانکی به عنوان شرط لازم ارایه آنها تاکید دارد.
بدیهی است هیچکس نباید به بهانه سهولت و دسترس پذیری بیشتر، اطلاعات مشتریان را با مخاطره روبرو کرده یا محملی برای فعالیتهای مشکوک ایجاد نماید.
منبع: روابط عمومی بانک مرکزی
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.