Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حامد فلاح مدیر عامل کارگزاری سینا متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها درباره حمایت های حقوقی ها و چشم انداز بازار به بورس ٢۴ گفت: با توجه به گزارش های آبان ماه شرکت ها که نشان دهنده وضعیت عملکرد شرکت ها در آغاز دوره تحریم ها بوده است، شاهد عملکرد منفی نبودیم و شرکت ها گزارش های خوبی روانه کدال کردند، در این شرایط با تدوام روند ارائه گزارش های مطلوب در عملکرد نه ماهه ، بسیاری از فروشندگان مقطع فعلی در قیمت های بالاتری خریدار خواهند بود...

این بازار نگرانی ندارد / یک کارگزار : برخی حقوقی ها در حال تزریق پول جدید به بازار سرمایه هستند

بورس24 : پس از ریزش های هیجانی چند روز اخیر ، روز گذشته حقوقی ها نقش پر رنگ تری را در بازار ایفا کردند و شاهد حمایت از بازار و جلوگیری از کاهش شارپ شاخص از سوی بازیگران عمده بازار بودیم، شاخصی که بسیاری بر این عقیده اند که در نقطه فعلی مقاومت دارد و سرمایه گذاری در شرایط فعلی می تواند بازدهی مطلوبی را برای سرمایه گذار به همراه داشته باشد.

حامد فلاح مدیر عامل کارگزاری سینا متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها درباره حمایت های حقوقی ها و چشم انداز بازار به بورس24 گفت: با توجه به گزارش های آبان ماه شرکت ها که نشان دهنده وضعیت عملکرد شرکت ها در آغاز دوره تحریم ها بوده است، شاهد عملکرد منفی نبودیم و شرکت ها گزارش های خوبی روانه کدال کردند، در این شرایط با تدوام روند ارائه گزارش های مطلوب در عملکرد نه ماهه ، بسیاری از فروشندگان مقطع فعلی در قیمت های بالاتری خریدار خواهند بود.

وی در ادامه افزود: بازار نگرانی خاصی ندارد و با دید بلند مدت در شرایط مطلوبی قرار خواهد داشت و شرایط فعلی بیشتر ناشی از هیجان است. با توجه به شرایط موجود ، آینده خوبی برای بازار انتظار داریم و قیمت های فعلی برخی از سهم ها جذاب و خریدنی است.توصیه می کنم تا سهامداران خود را درگیر هجانات فعلی بازار نکنند و با تحلیل اقدام به خرید و فروش سهام کنند، اگر سهامداران قدری ریسک پذیر باشند با انتشار گزارش های نه ماهه شرکت شاهد بهبود شرایط فعلی بازار خواهند بود.

وی درباره حمایت حقوقی ها از بازار هم گفت: صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها از طریق شرکت های سرمایه گذاری فعال در بورس خود از جمله توسعه و مدیریت صبا در روزهای اخیر رقم قابل توجهی درحدود ۲۰۰ میلیاردتومان به بازار تزریق کرده ، این مجموعه در شرایط فعلی اقدام به سرمایه گذاری در سهام بنیادی کرده است که عمدتا با هماهنگی صندوق توسعه بازار سرمایه صورت پذیرفته است.

فلاح در ادامه افزود: از آنجا که معاملات سهام مجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها از سوی ما اجرایی می شود ، این مجموعه نقش فعال در حمایت از بازار در روزهای صعودی و نزولی بازار دارد.

مدیر عامل کارگزاری سینا در پایان گفت: شرایط فعلی گزارش دهی شرکت ها مطلوب است و گزارش های نه ماهه می تواند بازار را برای سرمایه گذاری جذاب تر نیز بکند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24