Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر عامل شرکت تامین سرمایه تمدن، به توسعه صنعت ریلی از طریق بازار سرمایه اشاره کرد. محمود رضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه تمدن در همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه حمل و نقل ریلی ضمن بیان این که وزن صنعت ریلی در استفاده از ابزارهای تامین مالی بازار سرمایه افزایش داشته،گفت: توجه به صنعت حمل و نقل ریلی یک توسعه همه جانبه است که نیازمند برنامه ریزی است؛ برنامه ریزی که نقطه آغازین آن ایجاد ساختارهایی برای جذب منابع مالی و تامین آن است .

قطار تامین مالی به ایستگاه راه آهن رسید

بورس24 : مدیر عامل شرکت تامین سرمایه تمدن، به توسعه صنعت ریلی از طریق بازار سرمایه اشاره کرد.

محمود رضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه تمدن در همایش فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه حمل و نقل ریلی ضمن بیان این که وزن صنعت ریلی در استفاده از ابزارهای تامین مالی بازار سرمایه افزایش داشته،گفت: توجه به صنعت حمل و نقل ریلی یک توسعه همه جانبه است که نیازمند برنامه ریزی است؛ برنامه ریزی که نقطه آغازین آن ایجاد ساختارهایی برای جذب منابع مالی و تامین آن است.

محمود رضا خواجه نصیری همچنین گفت: امسال قانون بودجه و سیاست های حوزه اقتصادی و توسعه ای کشور، تاکید ویژه ای در حوزه توسعه صنعت ریلی کشور داشته و مصوبات و تصمیمات خوبی در این حوزه اتخاذ شده است .

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن، توسعه صنعت ریلی کشور را یکی از نیازهای اساسی و اصلی امروز کشور دانسته و گفت: توسعه صنعت ریلی می تواند به بهبود فضای زندگی مردم و فضای کسب و کار کمک کند .

خواجه نصیری اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی توسعه هر بخشی، تامین مالی و تامین سرمایه گذاری است و بعد از سیاست گذاری و تعیین اهداف رسیدن به این توسعه، در قدم بعدی باید موضوع تامین مالی مورد توجه قرار گیرد .

وی با بیان این که پیش نیاز ابتدایی و اولیه توسعه، تامین مالی است ، گفت: بازار سرمایه از جمله نهاد هایی در کشور است که در تامین مالی کم هزینه راه گشا است و در بسیاری از حوزه ها می توان از آن بهره برداری کرد.

خواجه نصیری با بیان اینکه سرمایه گذاری و تامین مالی در بازار سرمایه بلند مدت محسوب می شود تصریح کرد: نقش بازار سرمایه در تامین مالی از سیستم بانکی گرفته تا سایر مجموعه های مالی هر لحظه پر رنگ تر می شود و باید برای آن برنامه ریزی های اساسی انجام داد. مدیرعامل تامین سرمایه تمدن تصریح کرد: صنعت ریلی به واسطه مدل درآمدی و نوع سرمایه گذاری که در حوزه تجهیزات دارد بستر مناسبی است تا فرآیندهای تامین مالی از بازار سرمایه را برای آن تعریف کنیم .

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن با بیان این که سعی شده رابطه بین صنعت ریلی کشور و بازار بکر قابل استفاده برای این سیستم شکل گیرد، گفت: در گذشته تامین مالی صنعت حمل و نقل و حوزه ریلی از طریق بازار سرمایه انجام شده و این فرآیند به بخش خصوصی کمک کرد تا با منابعی که به دست آوردند، تجهیزات را خریداری و مستقر کرده و توسعه دهند .

وی افزود: وزن صنعت ریلی در استفاده از ابزارهای تامین مالی بازار سرمایه بالا رفته و جریانی را شروع کرده است که می تواند بسیار بسیار گسترده تر باشد .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24