Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با تلاش جدی همکاران، معرفی محصول جدید اس پی ١٠٠ در اولویت برنامه های سایپا قرار گرفته تا این پروژه متوقف شده، احیاء و طی ١۴ ماه آینده به تولید انبوه برسد.

برنامه سایپا برای فروش دارایی‌های مازاد و تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه

بورس24 : محمدرضا سروش، با اعلام این خبر گفت: فروش دارایی های مازاد و شرکت های خارج از زنجیره ارزش سایپا از برنامه های این شرکت است که با تلاش جمعی در چارچوب محورهای پنج گانه برنامه ای گروه خودروسازی سایپا، انتظار داریم که دوباره بتوانیم به دوران شکوفایی سایپا برسیم و باید در این مسیر کوشا و موثر باشیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: ارتقای فرهنگ بهره وری، صرفه جویی و مدیریت بر هزینه ها در تمامی سطوح سازمانی باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

سروش که در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع بسیجیان گروه خودروسازی سایپا سخن می گفت، تصریح کرد: آنچه که وظیفه ما به عنوان نیروهای بسیجی در گروه سایپاست، شناخت وضعیت مجموعه سایپا و تلاش برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و توجه به حل ریشه ای مسائل شرکت برای ارتقای کیفیت و قیمت تمام شده محصولات موردنیاز مردم عزیز کشورمان است.

وی با اشاره به گرامیداشت ایثارگری های بسیجیان جان برکف که از عمر و حیات خویش در جهت دفاع از ارزش ها و مبانی اعتقادی گذشتند، گفت: امام راحل عظیم الشان فرمان تاسیس شجره طیبه بسیج را صادر کردند و این شجره مبارک موجب قوام و پایداری مردم ما در جنگ هشت ساله و دفاع از آرمان های انقلاب و سربلندی کشور شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: از خودگذشتگی و ایثار از صفات متعالی انسانی است و ارزش واقعی انسان ها به میزان فداکاری و ازخودگذشتگی برای غیرخود است و هرقدر شعاع فداکاری برای غیرخود بزرگتر باشد، رشد و تعالی انسان بیشتر خواهد شد.

سروش با اشاره به اینکه حد اعلای ازخودگذشتگی و ایثار در نهضت عاشورا و حرکت امام حسین (ع) تجلی یافت، بیان کرد: وظیفه داریم به منظور تعالیم و آموزه های دینی آن بزرگواران در مسیر رشد و تعالی خود و جامعه با ازخودگذشتگی ها و ایثار به شکوفایی جامعه کمک کنیم.

وی با تاکید بر اصول و نظام های سازمانی جهت ایجاد نظم و آرامش و جلوگیری از تبعیض در سطوح مختلف سازمان گفت: مدیریت ارشد توجه ویژه ای به معیشت کارکنان داشته و خواهد داشت و باید همه با هم در اصلاح ساختار سازمانی و چابک سازی سازمان همکاری و فرهنگ سازی کنیم. همچنین داخلی سازی قطعات و حذف مجموعه هایی که باعث کندی روند تولید شده به صورت جدی دنبال خواهد شد.

مدیرعامل گروه سایپا گفت: از تمامی همکاران بسیجی درخواست دارم که با فرهنگ و روحیه بسیجی نظیر: صداقت، سلامت و پاکدستی در تمامی عرصه های سازمان به مدیریت ارشد کمک کنند تا بتوانیم این مسئولیت خطیر و امانتی که به ما سپرده شده است را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی در پایان از تمامی همکاران بسیجی خواست که با عزمی پولادین و نیتی خالصانه در جهت اهداف پنجگانه اعلامی مدیریت ارشد گروه به منظور بهبود وضعیت شرکت، همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند و با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در جهت توسعه فرهنگ بهره وری، صرفه جویی و مدیریت بر هزینه ها تلاش کنند.

منبع: عصر ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24