Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : چه شرکت هایی در صف عرضه اولیه در بورس و فرابورس هستند؟ طبق آخرین اعلام از سوی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت های پتروشیمی نوری، تامین سرمایه نوین و شرکت افق کورش نزدیکترین شرکت ها برای عرضه در بورس هستند و چند شرکت نیروگاهی هم در مسیر فرابورس...

آخرین وضعیت عرضه های اولیه در بورس و فرابورس اطلاع رسانی شد

بورس24 : چه شرکت هایی در صف عرضه اولیه در بورس و فرابورس هستند؟ طبق آخرین اعلام از سوی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت های پتروشیمی نوری، تامین سرمایه نوین و شرکت افق کورش نزدیکترین شرکت ها برای عرضه در بورس هستند و چند شرکت نیروگاهی هم در مسیر فرابورس.

علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس و اوراق بهادار تهران در خصوص عرضه های اولیه پیش روی این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: عرضه های اولیه پتروشیمی نوری، تامین سرمایه نوین ، شرکت افق کورش و شرکت تخم مرغ سیمرغ و چند شرکت نزدیک است و در روزها و هفته های پیش رو عملیاتی می شود.

به گفته این مقام اجرایی در بازار سهام ، پس از اتمام فرآیند پذیرش و ارائه مدارک و مستندات لازم و با توجه به شرایط بازار، عرضه های فوق در بورس تهران انجام می شود.

وقفه به جای توقف از همین روزها اجرایی می شود

وی با اشاره به آخرین وضعیت تغییرات صورت گرفته در اجرای دستور العمل توقف نمادها پس از ۲۰درصد رشد هم گفت: در اجرای دستور العمل گذشته با بازگشایی مجدد نماد، دامنه نوسان جدیدی ایجاد می شد، اما در شرایط جدید نماد ۶۰دقیقه متوقف شده و سپس با همان دامنه نوسان بازگشایی می شود.

وی گفت: در گذشته سهام متوقف شده به دلیل نوسانات و هیجانات قیمت ، افزایش و کاهش قیمتی شدید بعد از بازگشایی داشت ، که با دستور العمل جدید جلوی هیجان گرفته شده و فرصت بیشتر به سرمایه گذاران داده می شود.

مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: دستور العمل جدید توقف نماد ها در طی ۱۰ روز نخست آذر ماه اجرایی می شود.

فرابورس چه عرضه هایی دارد؟

اما مادیران و چند شرکت نیروگاهی هم در صف عرضه اولیه فرابورس هستند. این در حالی است که شرکت گهر زمین به عنوان یکی از موفق ترین عرضه های سال جاری فرابورس شناخته شده است. این امید می رود که تا پایان سال شاهد عرضه های موفق دیگری از سوی فرابورس ایران باشیم.

امیر هامونی، مدیر عامل شرکت فرابورس ایران در خصوص آخرین وضعیت عرضه های این شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: عرضه شرکت گهر زمین به خوبی انجام شد و رکورد جدیدی به لحاظ نقدینگی و حجم عرضه در تاریخ فرابورس اتفاق افتاد، که البته عرضه پتروشیمی قائد بصیر و داروسازی آوه سینا نیز با استقبال خوبی همراه بوده است.

وی گفت: دوشنبه همین هفته ، عرضه اولیه مادیران در فرابورس انجام می شود و پس از آن چند شرکت نیروگاهی نیز در لیست عرضه قرار خواهند گرفت.

هامونی گفت: عرضه های اولیه موجب می شود که همیشه پویایی جدیدی در بازار شکل بگیرد و یک رخداد مثبت برای بازار محسوب می شود، امیدواریم از این پس نیز عرضه های اولیه پر سودی داشته باشیم.

به گفته وی؛ عرضه اولیه شرکت ها به نحوه گزارش دهی شرکت ها و زمان ارائه اطلاعات بستگی دارد و هرچه زود تر این روند طی گردد،IPOاین شرکت ها زودتر انجام می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24