Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عباس نعیمی جانشین مدیرعامل و معاون امور شرکت های گروه توسعه ملی درباره آخرین وضعیت عملکرد مالی «وبانک» و شرایط حاکم بر بازار سرمایه به بورس ٢۴ گفت: بر اساس انتشار گزارش های دوره ای ، شرکت های زیر مجموعه «وبانک» در شرایط مطلوبی قرار دارند. از طرفی بر اساس برنامه ای که داریم ۴۵ درصد از درآمد شرکت ناشی از سود پایان دوره شرکت های سرمایه پذیر است که طبیعتا در پایان دوره مالی شرکت ها در صورت های مالی درج می شود و با توجه به گزارش های ارائه شده از سوی شرکت ها بیشتر از پیش بینی ما بوده است.از طرفی مابقی سود هم ناشی از سود سرمایه ای است که تمام آنچه را که در برنامه داشتیم تاکنون محقق شده است. با این وجود شرایط سوددهی شرکت از سال گذشته بسیار بهتر است و قطعا سود خوبی را در پایان دوره محقق خواهیم کرد.

شرایط عمومی چند رشته ای «وبانک» و زیرمجموعه ها مساعد اعلام شد

بورس24 : گروه توسعه ملی یکی از شرکت های فعال در بازار سرمایه که سهامداران آن با دید بلند مدت در آن سهامداری می کنند.

این مجموعه مشهور است به پرداخت سودهای جذاب در پایان دوره مالی شرکت و البته نوسانات کم هیجان در ارزش سهام که منجر به بازدهی کم ریسک حدود 30 درصدی از ابتدای سال تاکنون شده است.

عباس نعیمی جانشین مدیرعامل و معاون امور شرکت های گروه توسعه ملی درباره آخرین وضعیت عملکرد مالی «وبانک» و شرایط حاکم بر بازار سرمایه به بورس24 گفت: بر اساس انتشار گزارش های دوره ای ، شرکت های زیر مجموعه «وبانک» در شرایط مطلوبی قرار دارند. از طرفی بر اساس برنامه ای که داریم 45 درصد از درآمد شرکت ناشی از سود پایان دوره شرکت های سرمایه پذیر است که طبیعتا در پایان دوره مالی شرکت ها در صورت های مالی درج می شود و با توجه به گزارش های ارائه شده از سوی شرکت ها بیشتر از پیش بینی ما بوده است.از طرفی مابقی سود هم ناشی از سود سرمایه ای است که تمام آنچه را که در برنامه داشتیم تاکنون محقق شده است. با این وجود شرایط سوددهی شرکت از سال گذشته بسیار بهتر است و قطعا سود خوبی را در پایان دوره محقق خواهیم کرد.

وی درباره شرایط حاکم بازار هم گفت: در شرایط فعلی بازار سرمایه نیازمند اخباری است که از ابهام کنونی خارج شود، طبعا برخی گمانه زنی ها درباره نرخ خودرو، تغییر در نرخ تسعیر ارز بانک ها، برخی مشکلات حمل ونقل و ... بازار را دچار عدم قطعیت کرده است، این شرایط باعث افزایش ریسک سرمایه گذاری می شود و نتیجه آن منجر به افزایش فشار فروش می شود و شاهد رفتار سینوسی در بازار هستیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24