Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

فکر نو شما در کشور بالندگی ایجاد می‌ کند ما بیت‌ المال را آتش می زنیم! بهتر است، بازنشستگان از پست‌ های مدیریتی بروند آنها را با احترام بدرقه کنیم شریعتمداری، وزیر کار طی سخنانی گفت: ما قدیمی‌ ها عادت کرده‌ ایم، که طبق معمول کار نکنیم و بیت‌ المال را آتش بزنیم،‌ این غلط است، باید روند معکوس آن شکل بگیرد و با حضور جوانان رویه‌ های گذشته نیز اصلاح شود...

شریعتمداری: ما قدیمی‌ ها عادت کرده‌ ایم، که طبق معمول کار نکنیم!

بورس24 : محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در اختتامیه رویداد هفته کارآفرینی در وزارت کار، با گرامیداشت یاد سید تقی نوربخش رئیس فقید سازمان تأمین اجتماعی به تشریح اهمیت توجه به کارآفرینی پرداخت.

وی گفت: کارآفرینان از دولت تسهیل‌ گری می‌ خواهند نه نظارت غیر متعارف. 

وی تأکید کرد: در حمایت از توسعه کارآفرینی، علی‌ رغم اختلاف‌ نظرها و تعارضاتی که ممکن است، بین قوا وجود داشته باشد، اما باید یکپارچه عمل کنیم.

وزیر کار تأکید کرد: باید برای اندیشه‌ های نو در کشور که با تحمل سختی‌ها برای ارتقای نام ایران تلاش می‌کنند، باید ارزش قائل شد و در برابر کارآفرینان سر تعظیم فرود آورد.

وی با بیان اینکه کارآفرینان جوان از کوره‌راه‌ها خود را به اهداف رسانده‌اند، اظهار کرد: آمارها نشان می‌ دهد که در شاخص جهانی کارآفرینی ۱۷ رتبه در سال ۲۰۱۸ پیشرفت کرده‌ ایم و ایران پنجمین کشوری است که بیشترین ارتقا را در زمینه کارآفرینی در این سال داشته است.

شریعتمداری گفت: این آمارها نشان می‌ دهد که کارآفرینان با درک فرصت‌ ها و پذیرش ریسک توانسته‌اند از کوره‌ راه‌ ها خود را به هدف برسانند.

وی گفت: در این میان نقش کسب و کارهای نوپا در افزایش رتبه ایران و همچنین اشتغال زایی را نباید نادیده بگیریم و آمارها نشان می‌دهد که کسب و کارهای نوپا با تکیه بر جوانان در حوزه ICT مهمترین رکن در پیشرفت‌ های اخیر بوده است.

وزیر کار با اشاره به مقاومت کسب و کارهای سنتی در برابر کسب و کارهای نوپا گفت: موضع دولت این بود که کسب و کارهای سنتی را به سمت استفاده از راهکارهای نوین هدایت کند تا در یک فضای رقابتی فرصت کار برای کسب و کارهای نوپا نیز فراهم شود.

شریعتمداری همچنین خطاب به جوانان کارآفرین گفت: شما جوانان جایگاه‌ های مدیریتی را نیز تجربه خواهید کرد، از شما می‌ خواهم که در انتخابات بعدی مجلس حضور پیدا کنید، چرا که بالاخره عرصه‌ هایی برای دموکراسی باز است و می‌توانید با ورود به عرصه‌های مدیریتی کشور، توسعه و تحول را با خود همراه داشته باشید.

وزیر کار گفت: شورای نگهبان ممکن است، ۶ نفر پیرمرد مثل من را به خاطر حرف‌هایی که در جاهایی زده‌اند، رد صلاحیت کند، اما شما که صرفا بر کارآفرینی متمرکز بوده‌ اید و از این حرف‌ ها نزده‌ اید بیایید و سنگرها را بگیرید.

وی ادامه داد: فکر نو شما در کشور بالندگی ایجاد می‌ کند.

وزیر کار در ادامه، اصلاح قانون بازنشستگی و الزام رفتن بازنشستگان از پست‌ های مدیریتی را مثبت دانست و گفت: خوب است که مدیران بازنشسته را با احترام بدرقه کنیم و جای آنها را به جوانان باانگیزه و خلاق بدهیم.

شریعتمداری گفت: ما قدیمی‌ ها عادت کرده‌ ایم که طبق معمول کار نکنیم و بیت‌ المال را آتش بزنیم،‌ این غلط است، باید روند معکوس آن شکل بگیرد و با حضور جوانان رویه‌ های گذشته نیز اصلاح شود.

منبع: فارس 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24