Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : مشاوران املاک بر اساس تجربه خود اعلام می کنند بازار معاملات مسکن تهران که این روزها در رکود قرار دارد از بهمن ماه متحول خواهد شد. در این باره رئیس سابق اتحادیه املاک معتقد است این رکود بخاطر رشد شدید قیمت مسکن رخ داده است اما در واپسین ماه از سال جاری نقل و انتقالات شب عید باعث گرم شدن تنور بازار خرید و فروش آپارتمان در تهران می شود.

رکود مسکن تا نیمه زمستان

بورس24 : مشاوران املاک بر اساس تجربه خود اعلام می کنند بازار معاملات مسکن تهران که این روزها در رکود قرار دارد از بهمن ماه متحول خواهد شد.

در این باره رئیس سابق اتحادیه املاک معتقد است این رکود بخاطر رشد شدید قیمت مسکن رخ داده است اما در واپسین ماه از سال جاری نقل و انتقالات شب عید باعث گرم شدن تنور بازار خرید و فروش آپارتمان در تهران می شود.

حس مشاوران املاک درباره احوال این روزهای بازار، آرامش ارزی را نتیجه کم شدن حجم معاملات می داند. در مرداد و شهریور اگر چه حجم معاملات خرید آپارتمان در تهران کاهش پیدا کرد اما رشد مثبت قیمت نشان از حضور خریداران سرمایه ای و سفته بازها در بازار داشت.

در این روزها بازار مسکن به گونه ای شده که خریداران سرمایه ای نیز حضور پررنگی در صحنه معاملات ندارند.

در این باره حسام عقبایی رئیس سابق اتحادیه املاک و نایب رئیس فعلی اتحادیه اعلام کرده است اگر قیمت دلار باز هم کاهش پیدا کند حباب قیمت مسکن بزودی ترکیده می شود.

در بازار مسکن حباب وجود دارد. میزان این حباب در مناطقی مثل منطقه 5 بسیار گسترده است و در آستانه تخلیه قرار دارد.

احتمال افزایش معاملات خرید مسکن در بهمن ماه در شرایطی مطرح است که در سال های گذشته حتی در رکود 93 تا 95 نیز در این ماه بازار با حضور گرم معامله گران روبرو می شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24