Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

معاون مالی پالایشگاه اصفهان در گفت و گو با بورس ٢۴ : خوشبختانه وضعیت مجموعه مطلوب است و انتظار داریم با انتشار گزارشات آتی جو قیمت گذاری در خرید و فروش منطقی تر پیش برود و خوشبختانه امروز شاهد برگشت بازار هستیم.سرمایه گذاران پالایشی باید این مهم را بدانند که روزهای خوبی در انتظار این صنعت است.

روزهای خوبی در انتظار پالایشگاه هاست؟؟

بورس24 : گروه پالایشی ها که تا پیش از این لیدر بازار بودند این روزها با افت قیمت و ریزش ارزش سهام روبرو هستند، این در شرایطی است که دولت مصوباتی را ابلاغ کرد( تغییر مبنای نرخ گذاری فرآورده های ویژه) که به نفع شرکت های پالایشی تمام می شود و در آمد شرکت ها را افزایش خواهد.

حتی در اخبار سیما شاهد افتتاح برخی طرح های شرکت ها هم بودیم.برای نمونه شرکت پالایش نفت اصفهان پیش راه اندازی واحد تقطیر 3 خود را رسانه ای کرد، یا شاهد راه اندازی طرح های پالایشگاه ستاره خلیج فارس بودیم ، اما بازار سهام در روزهای گذشته توجه زیادی به این رخداد ها نکرد ، البته صرف نظر از امروز...

مهدی صرامی معاون مالی پالایش نفت اصفهان درباره علل افت قیمت سهام گروه پالایشی به بورس24 گفت: کاهش قیمت نفت می تواند در این مقوله موثر باشد اما قاعدتا اثر کاهش نفت به شدتی که اکنون در قیمت سهام شرکت ها شاهد آن هستیم اثر گذار نیست.

وی ادامه داد: با مصوبه ای که اخیرا به پالایشگاه ها ابلاغ شد درباره تغییر نحوه قیمت گذاری فرآروده های ویژه قطعا در شش ماهه دوم سال شاهد تغییرات مثبت درآمدی در شرکت های پالایشی خواهیم بود و این رخداد آثار مثبتی بر عملکرد شرکت های پالایشی خواهد داشت.

وی درباره وضعیت تولید و فروش پالایش نفت اصفهان گفت: وضعیت مجموعه مطلوب است و به نسبت سال قبل از نظر عملکردی در شرایط بهتری قرار داریم .

صرامی گفت: خوشبختانه وضعیت مجموعه مطلوب است و انتظار داریم با انتشار گزارشات آتی جو قیمت گذاری در خرید و فروش منطقی تر پیش برود و خوشبختانه امروز شاهد برگشت بازار هستیم.سرمایه گذاران پالایشی باید این مهم را بدانند که روزهای خوبی در انتظار این صنعت است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 2 نظر دارد.

  • روح اله بیگی
    روح اله بیگی

    عالی بود

    5 سال پیش
  • حسین نیک حسین نیک
    حسین نیک حسین نیک

    عالی - سپاس

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24