Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بهروز خدا رحمی مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات در پاسخ به این سوال که آیا متغیر بنیادی خاصی برای این فشار فروش در گروه بانکی وجود دارد ؟ گفت: جو عمومی بازار در روز گذشته منفی بود و عملا هیچ منطقی برای این موضوع نیست که صف نشینان در مثبت پنج گروه بانکی ، روز گذشته چرا صف نشین منفی ۵ گروه بانکی بودند...

سهامداران بانک صادرات نگران نوسان های سهم نباشند

بورس24 : روز گذشته بازار سرمایه با فشار فروش قابل توجهی روبرو بود و دومین روز منفی خود را در آخرین هفته معاملاتی آبان ماه پشت سر گذاشت این روند منجر شد تا فشار سرمایه گذاران بالا برود و گرمای آب شدن سرمایه ، سرمای پاییزی را از خاطر آن ها ببرد.

در بین این منفی های بازار یکی از گروه هایی که قرمزی آن چشم نواز تر از سایر گروه ها بود ، منفی گروه بانکی ها بود.

بهروز خدا رحمی مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات در پاسخ به این سوال که آیا متغیر بنیادی خاصی برای این فشار فروش در گروه بانکی وجود دارد ؟ گفت: جو عمومی بازار در روز گذشته منفی بود و عملا هیچ منطقی برای این موضوع نیست که صف نشینان در مثبت پنج گروه بانکی ، روز گذشته چرا صف نشین منفی 5 گروه بانکی بودند.

وی گفت: برای بانک صادرات در چند ماه اخیر تمام متغیر ها مثبت بود و شاهد اخبار مثبتی از بانک بودیم، از جمله کاهش روند زیان دهی و توقف افزایش زیان انباشته بانک ، حتی در برخی ماه ها بانک صادرات سود داشت، همچنین اخبار افزایش سرمایه، فرصت های تهاتری موفقیت ها برای وصول مطالبات و کنترل بهای تمام شده پول ؛ همگی اخباری است که ناشی از عملکرد مثبت بانک بوده است. از طرفی ما به عنوان بازارگردان سهام همواره اقدامی صورت دادیم که سهام نقد شونده باقی بماند اما این تغییرات به دلیل جو بازار به چشم نیامد و در چنین بازاری تر وخشک با هم می سوزند.

وی در ادامه به سایر متغیرهایی که منجر به منفی شدن بازار شده است نیز اشاره داشت و گفت: چند اتفاق فارغ از جو منفی دیروز بازار وجود دارد اول این که اخباری پیرامون این که تعدادی از بانک ها برنامه افزایش سرمایه دارند منتشر شد اما ابهاماتی در این خصوص که چرا افزایش سرمایه ها به نتیجه نرسید و برخورد نهاد های ناظر از جمله بورس و بانک مرکزی بر نگرانی ها تا حدی افزود.

او در پایان تاکید کرد : بانک صادرات در طول مسیر رو به رشد خود امکان دارد با نوساناتی مواجه شود اما سهامداران بدانند که سهم بازارگردان دارد و در هر شرایط نقدشونده است و همه متغیرهای بنیادی آن مثبت هستند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24