Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: تا پایان هفته مطالبات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه پرداخت می‌شود.

مطالبات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه تا پایان هفته پرداخت می‌شود

بورس24 : سید راضی نوری امروز درباره پیگیری مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه اظهار داشت: شب گذشته به همراه استاندار خوزستان درباره رفع مشکلات کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه جلسه ای با دژپسند وزیر اقتصاد داشته و مسائل را مطرح کردیم که مقرر شد تا پایان هفته مطالبات کارگران این شرکت پرداخت شود.

وی تاکید کرد: قرار بر این شد که سازمان خصوصی‌سازی با مجموعه سهامداران، مبلغی را به عنوان حقوق برای کارگران واریز کنند تا ادامه کار توسط مجموعه ای از سوی اداره کار پیگیری شود.

نماینده مردم شوش افزود: با هماهنگی انجام شده با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد که معاون امور کارگری این وزارتخانه به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به منطقه اعزام شده و از نزدیک مشکلات کارگران را مشاهده و آن را منعکس کند.

وی درباره پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی در این رابطه اظهارداشت: وزیر جهاد کشاورزی نیز امروز با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صحبت کرد تا این موضوع در هیات دولت مطرح و راه حل اساسی برای آن چاره اندیشی شود.

نوری تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که هیئت حمایت از صنایع که متشکل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صمت و اتاق بازرگانی است، مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه را به صورت موقت مدیریت کنند تا مسائل و مشکلات آن برطرف شود. تأکید ما این است که ابتدا به مطالبات رسیدگی و سپس مشکلات تولید شرکت بررسی و برطرف شوند.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24