Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس کل بانک مرکزی از از راه اندازی بازار متشکل ارز برای معامله آزاد اعم از نقد و حواله در آینده نزدیک خبر داد.

خبر جدید همتی/ بازار متشکل ارز آزاد به زودی راه‎اندازی می‌شود

بورس24 : عبدالناصر همتی در یک پست اینستاگرامی نوشت:بازار متشکل ارز برای معامله آزاد اعم از نقد و حواله با مشارکت بانک ها و صرافی های مجاز و نظارت و بازارگردانی بانک مرکزی در آینده نزدیک به طور گامبه گامو با تمرکزبر معاملات نقدی راه اندازی خواهد شد.

متن پیام به شرح زیر است: "یکی از دغدغه های بانک مرکزی در ماه های اخیر برای ساماندهی بازار ارز و پاسخ گویی به نیازهای طبیعی مردم، راه اندازی یک بازار متشکل ارزی برای معامله آزاد، اعم از نقد و حواله اسعار بین المللی توسط کارگزاران (بانکها و صرافی های مجاز) بوده است.جلسات متعددی با حضور کارشناسان و صاحبنظران بازار ارز و سرمایه و خصوصاً بانکها و صرافی ها در بانک مرکزی تشکیل و ابعاد مختلف موضوع بررسی شد.

در نهایت، در مورد راه اندازی بازار معاملات آزاد نقدی و حواله ارز، مبتنی بر ساز و کار حراج، با هدف کشفقیمت ارزو تسهیل تأمین نیازهای خدماتی و خرد مردم به جمع بندی رسیدیم. این بازار با مشارکت بانکها و صرافی های مجاز و نظارت و بازارگردانی بانک مرکزی در آینده نزدیک به طور گام به گام و با تمرکز بر معاملات نقدی راه اندازی خواهد شد.

صادرکنندگان هم می توانند در چارچوب مقررات اعلامی، بخشی از ارز صادراتی خود را در این بازار عرضه کنند. امیدوارماین اقدام موجب شفافیت شکل گیری نرخ تعادلی ارز شود و تجربه مفیدی برای معاملات حواله های تجاری در سامانه نیما باشد."

پست اینستاگرامیهمتی به شرح زیر است:

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24