Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در مجمع حپارسا در حالی شاهد تقسیم سود ۶٨٠ ریالی به ازای هر سهم بودیم، که شرکت از برنامه ورود به بازار حمل و نقل قیر و مواد پتروشیمی خبر داد و...

از تقسیم سود ۶٨٠ ریالی تا خبرهای مهم مجمع حپارسا را اینجا دنبال کنید

بورس24 : در مجمع حپارسا شاهد تقسیم سود 680 ریالی به ازای هر سهم بودیم. همچنین مخابره خبر مهم برنامه شرکت به منظور ورود به بازار پتروشیمی و قیر را هم شاهد بودیم.

خبر تکمیلی...

مجمع حمل و نقل ریلی پارسیان با حضور حد اکثر سهامدارن تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مجمع  شرکت حمل و نقل ریلی پارسیان 680 ریال سود تقسیم کرد.

ناصر بختیاری، مدیر عامل شرکت در جلسه امروز گفت: خوشبختانه عملکرد حمل و نقل شرکت نشان می دهد در سال مالی منتهی به 31 شهریور 97 با مالکیت 1200 دستگاه واگن مخزن دار و با 90 در صد ضریب آماده به کاری همچنان در رتبه اول حمل و نقل ریلی فراورده های نفتی قرار داریم . به عبارت دیگر شرکت با در اختیار داشتن حدود 30 درصد واگن های مخزندار کشور و با حمل حدود 1 میلیارد و 35 میلیون تن کیلومتر فراورده های نفتی دارای رتبه اول گروه مخزنداران است.

وی گفت: هیئت مدیره با بهره مندی از همکاران توانمند ، امیدوار است در سال مالی جاری در زمینه بالا بردن مقدار حمل از طریق رشد سهم شرکت از بازار حمل فرآورده های نفتی و سایر فرآورده ها به نحو خوبی عملکرد شرکت را ارتقاء و موجبات خشنودی سهامداران محترم را فراهم نماید.

بختیاری گفت: در این بخش عملکرد شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان در میان گروه مخزنداران از نظر حمل نفت کوره ،روغن مخصوص ماشین آلات و گازوئیل مورد بررسی قرار می گیرد. کاهش سهم شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان نسبت به سال مالی قبل در بازار روغن مخصوص ماشین آلات متاثر از سیاست شرکت در انتخاب بازارهای پردرآمد است.

وی در مورد فعالیت شرکت از گذشته تا کنون گفت: عمده فعالیت شرکت در طی دوره مورد گزارش، حمل فرآورده های نفتی و سوخت رسانی به نیروگاههای کشور و انبارهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بوده که علاوه بر حمل نفت کوره و نفت گاز برای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، حمل دو محموله اکسترلات و اسلاک واکس برای شرکت نفت بهران و صدور برنامه برای شرکت پرسی ایران گاز و همچنین حمل نفت کوره برای شرکتهای عضو انجمن بانکرینگ از جمله شرکت بنا گستر کرانه نیز صورت پذیرفته است.

به گفته وی، شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان با مالکیت بیشترین تعداد واگن های مخزندار از موقعیت ویژه ای در صنعت حمل و نقل ریلی برخوردار می باشد. قراردادهای متعدد با صاحبان کاال، ارائه خدمات تخصصی حمل و نقل ریلی و رقابت پذیری از نقاط قوت این شرکت است. این امر موجب شده است که این شرکت عالوه بر عمل به تعهدات تعریف شده قراردادی و بودجه ای، پتانسیل های متنوع و پایداری را جهت توسعه فعالیت های خود بوجود آورد.

مدیر عامل شرکت گفت: مدیریت ارشد شرکت با درک صحیح و بینش علمی- تجربی از این پتانسیلها و ظرفیتهای تخصصی بر آن است که با بررسی، امکانسنجی فنی، مالی و تایید طرحهای واجد شرایط، گام در مسیر تو سعه بگذارد. در این را ستا، دو طرح مطالعاتی با مو ضوع «حمل قیر» و «حمل مواد پترو شیمی» در شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پار سیان تعریف گردید که در ادامه مورد اشاره قرارمی گیرد .

بند های حسابرسی ...

5. بشرح یادداشت توضیحی 6-10 همراه صورتهای مالی، اسناد مالکیت تعداد 500 دستگاه واگن از طرف شرکت راه آهن تاکنون صادر نشده است.

پاسخ سوال توسط مدیر عامل شرکت: در طول تاریخ راه آهن سابقه سند دادن به واگن ها را نداشته است و "حپارسا" نیز به عنوان شرکت پیشگام حد اقل 700سند از واگن های شرکت را صادر کرده است.

سوالات سهامداران ...

افزایش سرمایه در دستور کار خواهد بود؟

شرکت در حال حاضر برنامه افزایش سرمایه در دستور کار ندارد.

منبع خبر: سازمان اطلاع رسانی و تحلیلی بورس24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24