Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حالا از قلب آمریکا تا اروپا و آسیا ضد این عمل آمریکا بلند شده‌ اند رئیس مرکز ملی فرش ایران می‌ گوید، فرش ایران پرچم دوم و نماد هویت ایران است و ۸۰ درصد آن به غرب تا شرق جهان صادر می‌ شود...

رئیس مرکز ملی فرش ایران: آمریکا اخیرا فرش ایران را جزو لیست تحریمی خود قرار داده است

بورس24 : رئیس مرکز ملی فرش ایران می‌ گوید، فرش ایران پرچم دوم و نماد هویت ایران است و ۸۰ درصد آن به غرب تا شرق جهان صادر می‌ شود.

فرشته دست‌ پاک در گردهمایی سراسری روسای اداره‌ های فرش دستباف سازمان‌ های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور گفت: ۲.۵ میلیون نفر در سراسر کشور در صنعت فرش دستباف ایران که پرچم دوم و نماد هویت و تمدن ایران است، کار می‌ کنند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد تولیدات فرش ایران صادر می‌شود افزود: آمریکا اخیرا فرش ایران را جزو لیست تحریمی خود قرار داده است. با این کار از قلب آمریکا تا اروپا و آسیا ضد این عمل آمریکا بلند شده‌اند که این نشان می‌دهد که چه اندازه صنعت فرش ایران برای صادرات غیرنفتی اهمیت دارد.

رئیس مرکز ملی فرش ایران تصریح کرد: تحریم یک جانبه آمریکا و همراهی نکردن دیگر قدرت‌ های جهان فرصتی است، برای صادرات غیرنفتی ایران و به‌ویژه فرش ایران است، تا تولید و اشتغال این صنعت را افزایش دهیم.

دست‌ پاک ادامه داد: باید از مناطق آزاد و مزیت‌ های رقابتی آن‌ها برای توسعه صادرات و واردات مواد اولیه تولید فرش استفاده کنیم و امیدواریم منطقه آزاد چابهار در این زمینه پیشتاز باشد.

رئیس مرکز ملی فرش ایران خاطرنشان کرد: مناطق آزاد و به‌ویژه منطقه آزاد چابهار می‌ توانند در واردات مواد اولیه به ما کمک کنند، چون واردات مواد اولیه در این مناطق برای صنعتگران ارزان تمام می‌ شود.

منبع: مرکز ملی فرش ایران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24