Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی با اعضای کمیته ضد تحریم کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده خبر داد...

نشست مشترک کمیته ضد تحریم مجلس با تیم اقتصادی دولت

بورس24 : رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی با اعضای کمیته ضد تحریم کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده خبر داد.

محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در گفت و گویی گفت: مجلس شورای اسلامی برای مقابله با دور جدید تحریم های آمریکا از ماه های گذشته اقداماتی را انجام داده است.کمیته ضد تحریم کمیسیون اقتصادی مجلس راهکارهای ضد تحریمی را مورد بررسی قرار داده است. 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت در مقابله با تحریم ها ادامه داد:سیاست آمریکا در به صفر رساندن فروش نفت ایران شکست خورده و با توجه به پیشنهاد مجلس، بورس نفت راه اندازی شده که اقدام خوبی است و این روش جدید فروش نفت در کنار روش های قبل لحاظ شده است.

بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی برای مقابله با تحریم ها آماده شده است

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه مشترکی در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی و اعضای کمیته ضد تحریم کمیسیون، سه ‌شنبه هفته آینده با هدف بررسی راهکارهای مناسب برای مقابله با تحریم های مالی و نظام بانکی تشکیل می شود.

پور ابراهیمی گفت:بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی برای مقابله با تحریم ها آماده شده است و حتی در صورت لزوم موضوع قانونگذاری در این رابطهنیز بررسی می شود.

استفاده از ارزهای دیجیتال یکی از راهکارهای مقابله با تحریم ها است 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: درباره پیمان‌های پولی دو و چند جانبهنیزبانک مرکزی اقداماتی انجام داده و در جلسه مشترک نیز بررسی می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:استفاده از ارزهای دیجیتال یکی از راهکارهای مقابله با تحریم ها است و در جلسه مشترک با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد این راهکار مورد بررسی قرار می گیرد. تلاش می شود تا نظام بانکی در مقابله با تحریم های موفق شود.

منبع: خانه ملت 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24