Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : ماشین سازی اراک یکی از شرکت هایی است که نام آن در لیست تحریم ها مشاهده می شود و این امکان که «فاراک» پرونده سال مالی جاری را با سود ببند وجود دارد.ماشین سازی اراک یکی از شرکت هایی است که این روزها در بازار سرمایه با شایعات زیاد و اقبال سهامداران روبرو بوده است. جعفر صفری مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک درباره تاثیر تحریم ها بر این شرکت به بورس٢۴گفت: تحریم ها در سال های پیش نیز بوده است ما نیز برای روبرو شدن با آن استراتژی های خاص خود را داریم.قاعدتا تحریم ها مشکلاتی را ایجاد می کند ولی ما برای آن تمهیدات لازم را دیده ایم و کار خود را پیش می بریم.

ماشین سازی اراک و تحریم ها

بورس24 : ماشین سازی اراک یکی از شرکت هایی است که نام آن در لیست تحریم ها مشاهده می شود و این امکان که «فاراک» پرونده سال مالی جاری را با سود ببند وجود دارد.ماشین سازی اراک یکی از شرکت هایی است که این روزها در بازار سرمایه با شایعات زیاد و اقبال سهامداران روبرو بوده است.

جعفر صفری مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک درباره تاثیر تحریم ها بر این شرکت به بورس24 گفت: تحریم ها در سال های پیش نیز بوده است ما نیز برای روبرو شدن با آن استراتژی های خاص خود را داریم.قاعدتا تحریم ها مشکلاتی را ایجاد می کند ولی ما برای آن تمهیدات لازم را دیده ایم و کار خود را پیش می بریم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی ما بر اساس تحریم ها نیست که با تحریم شدن کار مجموعه متوقف شود در حال حاضر برنامه ریزی برای ورود به بازار های خارجی را داریم و بر اساس طرح هایی که داریم در تلاشیم تا در دو سه سال آینده بین 10 تا 30 درصد از ظرفیت تولیدی خود را به بازارهای خارجی اختصاص دهیم.

صفری درباره عملکرد شرکت هم گفت: ما در وضعیت خوبی قرار داریم و در تلاشیم تا شرایط را بهبود دهیم در بدترین حالت پیش بینی اولیه خود را محقق خواهیم کرد و در حال حاضر از پیش بینی بهتر بودیم، در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی و معدن هم فعال هستیم و قرار دادهایی داریم که قطعا پس از نهایی شدن مذاکرات ، تاثیرات آن بر عملکرد مجموعه را در کدال افشا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال به سود دهی خواهید رسید ؟گفت: امیدوارم امسال شرکت سودده شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24