Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : سهامدار عمده شرکت سنگ آهن گهر زمین از ارسال گزارش تفسیری مدیریت شرکت گهر زمین به سازمان بورس به عنوان آخرین مدرک مورد نیاز برای عرضه اولیه در فرابورس خبرداد و به شایعه اختلاف سهامداران در خصوص نرخ عرضه سهم پاسخ داد.

ارسال آخرین مدرک مورد نیاز عرضه گهر زمین به بورس / توافق سهامداران عمده بر سر قیمت

بورس24 : سهامدار عمده شرکت سنگ آهن گهر زمین از ارسال گزارش تفسیری مدیریت شرکت گهر زمین به سازمان بورس به عنوان آخرین مدرک مورد نیاز برای عرضه اولیه در فرابورس خبرداد و به شایعه اختلاف سهامداران در خصوص نرخ عرضه سهم پاسخ داد.

مرتضی علی اکبری معاون اقتصادی «ومعادن» درباره عرضه گهر زمین و علت به تعویق افتادن عرضه سهام این شرکت که گفته می شود به دلیل اختلافی بوده که سهامداران عمده بر سر قیمت عرضه با یکدیگر داشتند، به بورس24 توضیح داد: یکی از موضوعاتی که موجب به تعویق افتادن عرضه اولیه گهر زمین شد اختلاف نظری بود که سهامداران عمده درباره نرخ عرضه سهم با یکدیگر داشتند ، اما در عین حال لازم بود که شرکت چند گزارش به بورس بدهد که مهمترین آن گزارش تفسیری مدیریت بود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر همه سهامداران عمده بر روی عرضه سهام گهر زمین اتفاق نظر دارند و در این خصوص اختلاف نظرهایی وجود داشت که مرتفع شد.

او در برابر این سوال که آیا شایعه عرضه اولیه گهر زمین در قیمت زیر 700 تومان در فرابورس ایران صحت دارد ؟ گفت : در حال حاضر می توان گفت که سهامداران در چنین محدوده هایی حاضر به عرضه اولیه شده اند و همه چیز برای رقم خوردن یک عرضه اولیه جذاب آماده است.

وی احتمال داد : امشب آگهی عرضه اولیه سهم برای فرابورسی شدن گهر زمین در روز شنبه آتی منتشر شود.

او تاکید کرد : همه مالکان عمده گهر زمین در این عرضه اولیه مشارکت می کنند و به قدر السهم خود در روز نخست 5 درصد و در روزهای بعدی تا سقف 10 درصد شرکت را عرضه عمومی می کنند.

گفتنی است ، گل گهر با 20 درصد ، سرمایه گذاری امید با 27 درصد ، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با 20 درصد و سرمایه گذاری غدیر با 20 درصد سهام مالکان عمده «کگهر» به شمار می روند.پیش از این گفته می شد که سرمایه گذاری غدیر اعلام کرده در این عرضه اولیه مشارکت نمی کند و قیمت مورد نظر این هلدینگ برای عرضه حدود 1000 تومان است!اما اظهارات معاون اقتصادی سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات نشان می دهد که سهامداران عمده همه برای این عرضه اتفاق نظر دارند و مشارکت خواهند کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • حمید باقری
    حمید باقری

    سهم گل گهر ۳۰ درصد نه ۲۰ درصد

    5 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24