Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

۱۰۴ میلیون تومان با ۱۵ میلیون تومان تخفیف! گروه صنعتی ایران خودرو، در اواخر سال گذشته اولین مرحله از پیش فروش پژو ٢٠٧ صندوق دار اتوماتیک را انجام داد. حال بعد از چند ماه تاخیر دعوتنامه های مشتریان سری تحویل خرداد ماه را ارسال کرده است و قیمت مصوب این محصول در آن درج شده است...

اعلام قیمت رسمی پژو ٢٠٧ صندوق دار اتوماتیک

بورس24 : گروه صنعتی ایران خودرو، در اواخر سال گذشته اولین مرحله از پیش فروش پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک را انجام داد. حال بعد از چند ماه تاخیر دعوتنامه های مشتریان سری تحویل خردادماه را ارسال کرده است و قیمت مصوب این محصول در آن درج شده است.

به گزارش اسب بخار ایران خودرو در قیمت گذاری این خودرو برخی مبناهای جدید را در نظر گرفته و بهای این سدان جدید را ۱۰۴ میلیون تومان اعلام کرده است.  

البته که ۱۵ میلیون تومان تخفیف به مشتریان این سری ثبت نام تعلق می گیرد. به این صورت قیمت خودرو برای این افراد برمبنای ۸۹ میلیون تومان محاسبه می شود و سپس سود مشارکت و تاخیر از این عدد کم خواهد شد. پیش بینی می شود که در هفته های آینده نسخه های پلاک شده این خودرو بالاخره روانه خیابان ها و جاده های کشور شود. 

قیمت رسمی پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک اعلام شد

پژو ۲۰۷i صندوقدار خودرویی است بر مبنا ۲۰۶ صندوقدار V9 و ۲۰۷i جدید است و برخی ویژگی های آن توسط واحد فنی مهندسی ایران خودرو تغییر کرده و به روز شده است. ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتون متر مجهز است و توان آن توسط یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک با حالت تیپترونیک، برفی و اسپرت به چرخ های جلو منتقل می شود.

طبق اطلاع رسانی و کاتالوگ رسمی این سدان جدید، ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به سیستم فرمان برقی یا همان EPS (کمکی برقی) مجهز است.

این کلمه در مورد فرمان های خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷i پیش از این از جانب ایران خودرو اعلام نشده بود و گویا ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به جای فرمان هیدرولیکی سابق به فرمان الکتریکی مجهز شده است.پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک نسبت به نمونه هاچبک فرمان کمکی برقی، آینه تاشو برقی و برخی امکانات دیگر مجهز است.

منبع: عصر ایران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24