Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : موضوع اصلاح قیمت خودرو ها موضوع داغی است که سهام شرکت های خودرو ساز را تحت تاثیر قرار داده و با اقبال بالا در بازار روبرو کرده است. اما تا این لحظه بحث اصلاح نرخ خودرو به کجا رسیده است؟ برخی از شایعات مطرح شده در بازار حکایت از این دارد که موضوع اصلاح یا به عبارتی افزایش نرخ قیمت خودرو به خان هفتم رسیده و به زودی شاهد ابلاغ افزایش نرخ های جدید خواهیم بود. سعید جمالی مدیر امور سهام و سرمایه گذاری های سایپا درباره افزایش نرخ خودرو به بورس ٢۴ گفت: در حال حاضر تمام نهاده های تولید با افزایش نرخ روبرو بوده است و این که انتظار داشته باشیم قیمت خودرو ثابت بماند و اصلاح نشود ، مطابق با شرایط روز اقتصاد منطقی به نظر نمی رسد.

آخرین خبر از افزایش نرخ خودرو ؛ همین روزها منتظر اعلام نرخ های جدید باشید

بورس24 : موضوع اصلاح قیمت خودرو ها موضوع داغی است که سهام شرکت های خودرو ساز را تحت تاثیر قرار داده و با اقبال بالا در بازار روبرو کرده است. اما تا این لحظه بحث اصلاح نرخ خودرو به کجا رسیده است؟

برخی از شایعات مطرح شده در بازار حکایت از این دارد که موضوع اصلاح یا به عبارتی افزایش نرخ قیمت خودرو به خان هفتم رسیده و به زودی شاهد ابلاغ افزایش نرخ های جدید خواهیم بود.

سعید جمالی مدیر امور سهام و سرمایه گذاری های سایپا درباره افزایش نرخ خودرو به بورس24 گفت: در حال حاضر تمام نهاده های تولید با افزایش نرخ روبرو بوده است و این که انتظار داشته باشیم قیمت خودرو ثابت بماند و اصلاح نشود ، مطابق با شرایط روز اقتصاد منطقی به نظر نمی رسد.

وی ادامه داد: مدیران و اعضای هیئت مدیره در گروه سایپا به طور جدی موضوع اصلاح نرخ خودرو را دنبال می کنند و امیدواریم این پیگیری ها به نتیجه برسد.

جمالی گفت: قطعا اگر دستورالعملی درمورد اصلاح نرخ خودرو اعلام شود ، بلافاصله از طریق کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

جمالی در پایان گفت: قطعا اصلاح نرخ کمک بزرگی به خودرو سازان خواهد بود و طبعا اصلاح نشدن نرخ ها آسیب هایی را به خودرو سازان و سهامداران آن ها تحمیل خواهد کرد به هر حال گروه سایپا برای اصلاح قیمت ها در تلاش است و امیدواریم نتیجه آن به زودی مشخص شود.

او در عین اعمال هرگونه افزایش نرخ را تا این لحظه رد کرد.

در عین حال گفته می شود که از روز گذشته گروه صنعتی ایران خودرو برای برخی از پیش خرید کنندگان پژو 207 دعوتنامه صادر کرده تا این خودرو را با قیمت 89 میلیون تومان تحویل بگیرند.در این دعوتنامه ها قیمت قطعی خودرو پژو 207 مبلغ 104 میلیون تومان اعلام شده اما برای پیش خرید کنندگان 15 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است. البته هنوز اصالت این خبر و تصویر دعوتنامه مزبور برای بورس24 محرز نشده است ، اما اگر این رخداد درست باشد به معنای افزایش نرخ بیش از 70 درصدی این خودروست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24