Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که در تامین مواد غذایی و محصولات کشاورزی به‌ویژه‌ کالاهای اساسی، هیچ مشکلی نداریم و انبارهای کشور از این محصولات پُر است.

معاون وزیر کشاورزی: انبارها پُر است از کالاهای اساسی

بورس24 : عبدالمهدی بخشنده اظهار کرد: برای تامین مواد غذایی از مبادی و کشورهای مختلفی استفاده می‌کنیم و در ماه‌های گذشته این مبادی متنوع‌تر و بیشتر شده است و مشکلی برای تامین محصولات کشاورزی و غذایی به ویژه‌ کالاهای اساسی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به این‌که هر محصولی را که خواستیم وارد کرده‌ایم و نیازهای ماه‌های آینده نیز تامین شده است، گفت‌: با توجه به همکاری‌های صورت گرفته بانک مرکزی و مجموعه دولت، کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، شکر و آن‌چه که به نهاده‌های تولید برای تولید گوشت سفید، گوشت قرمز و لبنیات مربوط است، به اندازه کافی خریداری و وارد شده است و این واردات با روش‌های به کار گرفته شده همچنان ادامه‌ دارد.

معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی ادامه‌ داد: مبادی ورودی برای تامین محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی، کشورهای مختلفی هستند که همکاری‌های خوبی با آنها داریم و به اندازه کافی نیازمان را تامین می‌کنیم. بنابراین هیچ نگرانی برای واردات و تامین این محصولات نداریم و نخواهیم داشت.

به گفته بخشنده، مجموعه دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای تامین نیازمندی‌های مردم در حوزه محصولات کشاورزی و مواد غذایی، همه تلاش خود را خواهند کرد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد چرا که در حال‌ حاضر انبارهای کشور از کالاهای اساسی با مصرف انسانی و نهاده‌های تولید در حوزه دام و طیور، پر است.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24