Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

علی جبل عاملی مدیر بازاریابی شرکت تامین سرمایه نوین درباره زمان عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران به بورس ٢۴ گفت: تشریفات اداری در حال طی شدن است و انتظار داریم تا پایان هفته جاری نماد شرکت درج شود و در گام بعدی در آذر ماه شاهد عرضه اولیه سهام این تامین سرمایه باشیم. وی ادامه داد :تغییرات مربوط به اساسنامه و برآورده کردن ملاحظات سازمان بورس در مورد اساسنامه نهایی شده است.همچنین موارد ثبتی از جمله تبدیل شرکت از سهامی خاص به سهامی عام نیز انجام شده است. در حال حاضر گزارش تفسیری و صورت های مالی در حال آماده سازی است و تا هفته آینده اظهار نظر حسابرس درباره آن نهایی خواهد شد و بر اساس قوانین، افشای اطلاعات در کدال به زودی عملیاتی خواهد شد.

«تامین سرمایه نوین» آماده عرضه اولیه می شود...

بورس24 : صف عرضه های اولیه در حال طولانی تر شدن است ، در حال حاضر دو شرکت پتروشیمی نوری و گهر زمین در انتظار عرضه اولیه هستند و تامین سرمایه نوین نیز به زودی در صف عرضه های اولیه قرار خواهد گرفت.

تامین سرمایه نوین یکی از نهاد های مالی بازار سرمایه با سرمایه ثبت شده 700میلیارد تومانی است . این شرکت علاوه بر سابقه تامین مالی بسیاری از شرکت ها، دارای 8 صندوق سرمایه گذاری است که بزرگترین این صندوق ها، صندوق آتیه نوین و صندوق یکم ایرانیان است ؛ این دو صندوق جزء بزرگترین صندوق های با درآمد ثابت بازار هستند و علاوه بر این دو صندوق سه صندوق با درآمد ثابت دیگر و یک صندوق سهام، یک صندوق مختلط و یک صندوق بازارگردانی نیز تحت مدیریت این مجموعه است.

علی جبل عاملی مدیر بازاریابی شرکت تامین سرمایه نوین درباره زمان عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران به بورس24 گفت: تشریفات اداری در حال طی شدن است و انتظار داریم تا پایان هفته جاری نماد شرکت درج شود و در گام بعدی در آذر ماه شاهد عرضه اولیه سهام این تامین سرمایه باشیم.

وی ادامه داد :تغییرات مربوط به اساسنامه و برآورده کردن ملاحظات سازمان بورس در مورد اساسنامه نهایی شده است.همچنین موارد ثبتی از جمله تبدیل شرکت از سهامی خاص به سهامی عام نیز انجام شده است. در حال حاضر گزارش تفسیری و صورت های مالی در حال آماده سازی است و تا هفته آینده اظهار نظر حسابرس درباره آن نهایی خواهد شد و بر اساس قوانین، افشای اطلاعات در کدال به زودی عملیاتی خواهد شد.

قیمت سهم منصفانه و جذاب خواهد بود

جبل عاملی درپاسخ به این سوال که سهام با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟ گفت: با توجه به برنامه های عرضه ای که از سوی سهامدار عمده انجام شده است قطعا سهام با قیمت منصفانه و جذابی برای بازار عرضه خواهد شد تا هم سهامداران جدید و هم سهامداران فعلی از این عرضه منتفع شوند.

وی به سهامداران درصدی فعلی تامین سرمایه نوین هم اشاره کرد و گفت : در حال حاضر بانک اقتصاد نوین و زیر مجموعه ها، سرمایه گذاری غدیر، زیر مجموعه های گروه توسعه ملی و موسسه مالی ملل از جمله سهامداران این مجموعه هستند.سرمایه گذاری عمران توسعه کرمان هم 4 درصد این شرکت را در اختیار دارد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در 5 سال اخیر روند سود آوری تامین سرمایه نوین همواره صعودی بوده است و امیدواریم با توجه به همکاری های صورت گرفته از سوی بورس و اقدامات انجام شده از سوی سهامدار عمده برای بورسی شدن شرکت ، در ماه آتی شاهد عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه نوین در بورس تهران باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24