Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حال بورس امروز هم خوب نبود! در جریان داد و ستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲ میلیارد و ۳۸۷میلیون سهم و حق‌ تقدم به‌ ارزش ۸۰۴ میلیارد تومان در ۱۷۷هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۵۶۲واحدی در ارتفاع ۱۸۰ هزار و ۶۶۸ واحد قرار گرفت...

افت ۳۵۶۲ واحدی شاخص بورس

بورس24 : در جریان داد و ستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲میلیارد و ۳۸۷میلیون سهم و حق‌ تقدم به‌ارزش ۸۰۴ میلیارد تومان در ۱۷۷هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۵۶۲واحدی در ارتفاع ۱۸۰هزار و ۶۶۸واحد قرار گرفت.  

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۵۶۲واحد افت کرد.

در جریان داد و ستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲میلیارد و ۳۸۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۸۰۴ میلیارد تومان در ۱۷۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۵۶۲واحدی در ارتفاع ۱۸۰هزار و ۶۶۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی داده‌گستر عصر نوین – های وب، پتروشیمی مبین و حفاری شمال با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند، به‌ طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۰۳۷واحد، کل (هموزن) ۳۱۵واحد، قیمت (هموزن) ۲۲۲واحد، آزاد شناور ۳۶۸۲واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب ۲۸۲۲ و ۶۱۴۱واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۳۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۴۲۳میلیارد تومان در ۸۷هزار نوبت، آیفکس ۳۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹۶۰واحد قرار گرفت.

منبع: خبرآنلاین   

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24