Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمد تقی صمدی معاون مدیر عامل بانک ملت در امور مالی و عضو هیات عامل «وبملت» درباره شایعات اخیر مطرح شده درباره بانک ملت به بورس ٢۴ گفت: یکی از مواردی که اخیرا پیرامون آن شایعه سازی شده است ، بحث نرخ تسعیر ارز است. بانک پیگیر این موضوع است اما بانک مرکزی هنوز پاسخ نداده است. بانک به طور کامل بر اساس چهارچوب های تعیین شده در حال حرکت است ، چه در زمینه نرخ سود و چه در زمینه نرخ تسعیر ارز ، ما پیگیر موضوع اصلاح نرخ تسعیر ارز هم هستیم...

پاسخ بانک ملت به چند شایعه

بورس24 : روز گذشته شایعات گسترده ای پیرامون واگذاری بانک سرمایه به بانک ملت و عدم اصلاح قیمت ارز در تراز سود و زیان بانک باعث شد تا بانک ملت با صف فروش روبرو شود. بانک ملت در میان بانک های بورسی که دولت همچنان در آن قدری سهام دارد ، یکی از بانک هایی است که زیان انباشته در صورت های مالی خود ندارد و در شرایط مطلوب مالی قرار دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 170درصد بازدهی نصیب سهامداران خود کرده است.

پیگیر اصلاح نرخ تسعیر ارز هستیم

محمد تقی صمدی معاون مدیر عامل بانک ملت در امور مالی و عضو هیات عامل «وبملت» درباره شایعات اخیر مطرح شده درباره بانک ملت به بورس24 گفت: یکی از مواردی که اخیرا پیرامون آن شایعه سازی شده است ، بحث نرخ تسعیر ارز است. بانک پیگیر این موضوع است اما بانک مرکزی هنوز پاسخ نداده است. بانک به طور کامل بر اساس چهارچوب های تعیین شده در حال حرکت است ، چه در زمینه نرخ سود و چه در زمینه نرخ تسعیر ارز ، ما پیگیر موضوع اصلاح نرخ تسعیر ارز هم هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که بانک مرکزی نرخ تسعیر ارز بانک ها را اصلاح نکند؟ گفت: این موضوع بعید است و قطعا تا پایان سال این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد ، اما این که چه نرخی اعلام خواهد شد ، هنوز معلوم نیست.

صمدی درباره این موضوع که آیا اصلاح نشدن نرخ تسعیر ارز بر عملکرد بانک ملت اثر منفی خواهد داشت؟گفت: مطابق بودجه از پیش تهیه شده این موضوع اثر منفی بر عملکرد شرکت نخواهد داشت ، اما انتظارات بازار پیرامون این موضوع را برآورده نخواهد کرد، بانک از نظر عملکردی بر اساس بودجه و حتی قدری جلو تر پیش رفته است و اگر این اصلاح نرخ تسعیر ارز عملیاتی شود ، ما برنامه افزایش سرمایه را پیگیری خواهیم کرد.در حال حاضر هنوز سود زیر مجموعه ها در گزارش های مالی اعمال نشده است و خوشبختانه بانک از نظر عملکردی در شرایط خوبی است.

تکذیبه دوبل!

این مقام مسئول در بانک ملت به بحث ادغام بانک سرمایه در بانک ملت هم واکنش نشان داد و گفت: این موضوع قویا تکذیب می شود و برنامه ای در این راستا وجود ندارد و ما این موضوع را از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی کردیم و از این طریق هم مجددا تکذیب می کنیم.

واگذاری ها در حال عملیاتی شدن است...

این مقام مسئول درباره بحث واگذاری اموال مازاد «وبملت» هم گفت: اقدامات لازم در این راستا در حال عملیاتی شدن است و مذاکراتی هم برای واگذاری ها درحال اجراست.

صمدی در پایان گفت: بانک بر اساس بودجه در حال حرکت است و امیدوارم سال مالی کنونی با شرایط مطلوبی به پایان برسد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24