Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اضافه برداشت و معوقات امری مربوط به بانک های خصوصی است فرهاد دژپسند در سخنانی گفت: سهم اصلی انتقادات از سیستم بانکی نظیر اضافه برداشت و معوقات امری مربوط به بانک های خصوصی است و بانک های دولتی به طور معمول، منضبط ترین بانک ها به لحاظ رعایت قانون هستند...

وزیر اقتصاد: بانک های دولتی منظم ترین بانک ها به لحاظ رعایت قانون هستند

بورس24 : وزیر امور اقتصادی و دارایی، از بانک ها خواست، تعریف، نگاه و انتظارات خود را از موضوع «اصلاح ساختار نظام بانکی» ارایه دهند، سپس این کار را از منظر حاکمیت و دستگاه های دولتی مانند وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و... انجام دهند. 

فرهاد دژپسند» در جلسه اصلاح نظام بانکی که در محل این وزارتخانه برگزار شد، افزود: تعاریف انجام شده از هر دو منظر، باید تحلیل تطبیقی شوند تا از دل آن، یک مفهوم واحد استخراج کنیم.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک ها باید چالش نظام بانکی و چالش های مرتبط با بانک خود را ترسیم و برنامه و راهکار های لازم را پیشنهاد کنند.

دژپسند ادامه داد: سپس این برنامه از سوی چند کارگروه تخصصی و با مشارکت متخصصان خارج از دولت بررسی می شود و نتایج استخراج شده برای اقدامات بعدی در اختیار معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی قرار خواهد گرفت.

وزیر اقتصاد با تاکید بر تداوم برگزاری جلسات اصلاح نظام بانکی، یکی از برنامه های میان مدت آن را، تدوین طرحی برای پیاده سازی نظام بانکداری الکترونیک اعلام کرد.

وی همچنین سهم اصلی انتقادات از سیستم بانکی نظیر اضافه برداشت و معوقات را مربوط به بانک های خصوصی دانست و گفت: بانک های دولتی به طور معمول، منضبط ترین بانک ها به لحاظ رعایت قانون هستند.

مدیران عامل بانک های دولتی حاضر در این جلسه نیز، در سخنانی به ارایه نظرات و پیشنهادات خود در ارتباط با اصلاح ساختار نظام بانکی پرداختند.

گفتنی است، جلسه اصلاح نظام بانکی با حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و مدیران عامل بانک های دولتی در محل وزارت اقتصاد برگزار شد.

منبع: خبرآنلاین 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24