Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

او یا یک دروغگوی حرفه‌ ای است و یا اینکه... خود را زده به ناآگاهی من کسی که چنین دروغ می گوید، را نمی‌ شناسم سکوت در برابر این افراد بهترین کار است بهرام قاسمی در گفت‌ و گویی، در پاسخ به این سوال که یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا (برایان هوک) اظهار کرده است، که هدف تحریم‌ های آمریکا علیه ایران، دولت مردان این کشور هستند و نه مردم ایران و اقلام دارویی، غذایی و تجهیزات پزشکی و کشاورزی در لیست اقلام تحریمی آمریکا قرار ندارند، خاطر نشان کرد: من کسی که چنین کلمات دروغینی را مطرح کرده، نمی‌ شناسم. البته گویی آمریکایی‌ ها در وزارت خارجه‌ شان به فردی مسئولیت بی فرجامی را در ارتباط با امور مربوط به تحریم‌ ها و فشار به مردم ایران واگذار کرده اند. او هر که است، یا یک دروغگوی حرفه‌ ای است، یا اینکه خود را به ناآگاهی زده است. وی ادامه داد: من پاسخی برای چنین فردی و یا افرادی که در این سطح از ناآگاهی قرار دارند، ندارم و به نظرم خاموشی در برابر اینگونه افراد بهترین کاری است، که باید انجام داد...

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعای برایان هوک درباره مردم ایران

بورس24 : بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌ و گویی، در پاسخ به این سوال که یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا (برایان هوک) اظهار کرده است، که هدف تحریم‌ های آمریکا علیه ایران، دولت مردان این کشور هستند و نه مردم ایرانو اقلام دارویی، غذایی و تجهیزات پزشکی و کشاورزی در لیست اقلام تحریمی آمریکا قرار ندارند، خاطر نشان کرد: من کسی که چنین کلمات دروغینی را مطرح کرده، نمی‌ شناسم. 

وی ادامه داد: البته گویی آمریکایی‌ ها در وزارت خارجه‌ شان به فردی مسئولیت بی فرجامی را در ارتباط با امور مربوط به تحریم‌ ها و فشار به مردم ایران واگذار کرده است. او هر که است، یا یک دروغگوی حرفه‌ ای است یا اینکه خود را به ناآگاهی زده است.

وی افزود: من پاسخی برای چنین فردی و یا افرادی که در این سطح از ناآگاهی قرار دارند ندارم و به نظرم خاموشی در برابر اینگونه افراد بهترین کاری است که باید انجام داد.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24