Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ما آنها را رعایت نمی‌ کنیم؛ به هیچ‌ وجه آنکارا سالانه ١٠ میلیارد متر مکعب گاز از ایران وارد می‌ کند مگر قرار است، مردم ما در سرمای زمستان یخ بزنند؟! رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به اینکه آنکارا سالانه ١٠ میلیارد متر مکعب گاز از ایران وارد می‌ کند، گفت: «مگر قرار است، با رعایت تحریم‌ های آمریکا مردم ما در سرمای زمستان یخ بزنند! او ادامه داد: ما زیر بار چنین تحریمی نخواهیم رفت و آن را قبول نخواهیم کرد...

واکنش اردوغان به تحریم‌ های یک جانبه آمریکا علیه ایران

بورس24 : رئیس‌ جمهور ترکیه با تاکید بر نادرست بودن تحریم‌ های آمریکا علیه ایران گفت، آنکارابه هیچ‌ وجه زیر بار تحریم‌ های زورگویانه آمریکا نخواهد رفت.

رجب طیب اردوغان که پس از پایان جلسه حزب حاکم "عدالت و توسعه" در جمع خبرنگاران در آنکارا صحبت می‌ کرد با اعلام نارضایتی از تحریم‌ های یک جانبه آمریکا علیه ایران گفت تحریم‌ ها علیه ایران خلاف قوانین بین‌ المللی و دیپلماسی است. 

وی در ادامه تصریح کرد: «ما تحریم های آمریکا علیه ایران را درست نمی‌ دانیم. چون از نظر ما این تحریم‌ ها در جهت بر هم زدن موازنه جهانی اعمال شده‌اند.»

رئیس‌ جمهور ترکیه ادامه داد: «ما می‌ خواهیم در یک جهان صلح‌ آمیز زندگی کنیم، نه در یک جهان امپریالیستی. ما نمی‌ خواهیم در دنیایی با فشارهای امپریالیستی زندگی کنیم.نباید گفته شود ما چون زور و امکانات داریم، پس هر کاری بخواهیم انجام می‌ دهیم.»

اردوغان اضافه کرد: «ما از همان ابتدا مخالفت خودمان را با تحریم‌ های یکجانبه اعلام کردیم و گفتیم آنها را رعایت نمی‌ کنیم. کشورهای اروپایی هم با این مسئله مخالفند و قرار است، در نشست پاریس درباره آن گفتگو کنند.»

رئیس‌ جمهور ترکیه در پایان با اشاره به اینکه آنکارا سالانه 10 میلیارد متر مکعب گاز از ایران وارد می‌ کند، گفت: «مگر قرار است با رعایت تحریم‌ های آمریکا مردم ما در سرمای زمستان یخ بزنند!

او گفت: ما زیر بار چنین تحریمی نخواهیم رفت و آن را قبول نخواهیم کرد.»

طبق گزارش های رسمی منتشر شده، در دسامبر 2017 یک پنجم کل گاز مصرفی ترکیه از ایران وارد شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24