Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر راهبری شرکت ها، امور مجامع و سهام شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: خوشبختانه با افزایش سرمایه از ماده ١۴١ لایحه اصلاحی قانون تجارت خارج خواهیم شد و با افزایش مبلغ سرمایه شرکت به ۶١۵٠ میلیارد تومان، نسبت مالکانه بهبود چشمگیری خواهد داشت که این موضوع نیز در بهبود رتبه اعتباری شرکت نزد بانک ها و کاهش نرخ موثر تسهیلات مالی دریافتی شرکت نیز اثر گذار است.

برنامه ذوب آهن برای برگزاری مجمع فوق العاده

بورس24 : روح اله فاضل پور مدیر راهبری شرکتها، امور مجامع و سهام شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این شرکت جهت تصویب افزایش سرمایه گفت: این موضوع در هفته آینده از طریق روزنامه کثیرالانتشار شرکت و همچنین سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم شرکت خواهد رسید و طبیعتا افرادی که در زمان برگزاری مجمع، سهامدار شرکت باشند سهام جایزه به آنها تعلق خواهد گرفت.

وی که با خبرنگار بورس24 سخن می گفت ، در خصوص توقف نماد معاملاتی این شرکت در فرابورس توضیح داد : طبق دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، زمان توقف نماد معاملاتی، یک روز کاری قبل از برگزاری مجمع عمومی صاحبان سهام می باشد و بازگشایی نماد نیز در شرایط معمول حداکثر دو روز کاری پس از زمان برگزاری مجمع خواهد بود.

او در خصوص روند افزایش سرمایه گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری های مستمر هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانستیم این حجم سنگین از کار را در کمتر از 6 ماه به ثمر برسانیم. موضوعی که شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید اما برای شرکتی همچون ذوب آهن اصفهان که تعداد تجهیزات و ماشین آلات آن بسیار زیاد و رقم ریالی آن نیز بسیار بالا است کار بسیار دشوار و سنگینی بود.

وی در خصوص تاثیرات مثبت افزایش سرمایه عنوان کرد: خوشبختانه با افزایش سرمایه از ماده 141 لایحه اصلاحی قانون تجارت خارج خواهیم شد و با افزایش مبلغ سرمایه شرکت به 6150 میلیارد تومان، نسبت مالکانه بهبود چشمگیری خواهد داشت که این موضوع نیز در بهبود رتبه اعتباری شرکت نزد بانکها و کاهش نرخ موثر تسهیلات مالی دریافتی شرکت نیز اثر گذار می باشد.

در پایان وی با انتقاد از شایعه پراکنی هایی که در این مدت پیرامون عدم انجام یا عدم تایید افزایش سرمایه شرکت وجود داشت از سهامداران شرکت خواست به اخبار جعلی و شایعاتی که پیرامون سهم منتشر می گردد توجهی نکنند و تمامی اخبار و مستندات رسمی شرکت را از سامانه کدال پیگیر باشند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24