Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : شرکت پتروشیمی نوری با نماد «نوری» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.این انتظار می رود که سهم طی هفته آینده معارفه و عرضه اولیه شود. با توجه به عرضه موفق پتروشیمی پارس ، سهامدار عمده پتروشیمی نوری یعنی هلدینگ خلیج فارس انتظار حمایت از سهم توسط سهامدارن و تکرار عرضه موفق پارس را بسیار نزدیک می بیند. جعفر ربیعی مدیر عامل شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس (سهامدار عمده پتروشیمی نوری) در خصوص روند عرضه این شرکت در بورس به خبرنگار بورس ٢۴ گفت: در خصوص عرضه پتروشیمی نوری باید بگوئیم که ۵درصد سهم توسط ( هلدینگ خلیج فارس، صندوق بازنشستگی کشوری و تاپیکو) در زمان عرضه اولیه ، وارد بورس می شود. هفته آینده معارفه سهم برگزار می شود و به زودی «نوری» وارد بازار سرمایه خواهد شد.

پتروشیمی نوری هفته آینده به بازار سهام معرفی می شود ؛ احتمال عرضه اولیه در همان هفته

بورس24 : شرکت "پتروشیمی نوری" با نماد «نوری» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.این انتظار می رود که سهم طی هفته آینده معارفه و عرضه اولیه شود.

با توجه به عرضه موفق پتروشیمی پارس ، سهامدار عمده پتروشیمی نوری یعنی هلدینگ خلیج فارس انتظار حمایت از سهم توسط سهامدارن و تکرار عرضه موفق پارس را بسیار نزدیک می بیند.

جعفر ربیعی مدیر عامل شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس (سهامدار عمده پتروشیمی نوری) در خصوص روند عرضه این شرکت در بورس به خبرنگار بورس24 گفت: در خصوص عرضه پتروشیمی نوری باید بگوئیم که 5درصد سهم توسط ( هلدینگ خلیج فارس، صندوق بازنشستگی کشوری و تاپیکو) در زمان عرضه اولیه ، وارد بورس می شود. هفته آینده معارفه سهم برگزار می شود و به زودی «نوری» وارد بازار سرمایه خواهد شد.

وی ادامه داد: 5درصد مابقی نیز به تدریج عرضه می گردد ، یعنی طبق شرایط بازار و با توجه به وضعیت آن عرضه بعدی انجام می شود و به نوعی سیاست عرضه، مشابه عرضه سهام «پارس» است.

مدیرعامل «فارس» در پاسخ به این سوال که فکر می کنید تفاوت این عرضه با عرضه پتروشیمی پارس در چیست و آیا انتظار می رود که همان قدر بازدهی به سهامداران داده شود؟ گفت: در حال حاضر فقط می توانیم بگوییم که حجم فروش و تنوع محصولات پتروشیمی نوری بیشتر از پارس بوده ، ولی حاشیه سودپتروشیمی پارس از نوری بیشتر است.

به گفته وی، قاعدتا قیمتی هم که برای پتروشیمی نوری در نظر گرفته شده ، نسبت به پارس قیمت متناسبی خواهد بود. ضمنا سرمایه ثبتی نوری هم نسبت به پارس کمتر است. سرمایه ثبتی پارس ۶۰۰میلیارد تومان و نوری ۳۰۰میلیارد تومان است ، بنابراین با این شرایط ، قیمت متناسب با شرایط خود شرکت خواهد بود.البته با توجه به تجربه پارس و حضور ۱۸۲هزار سهامدار برای خرید سهم آن در روز عرضه ، به طور قطع سهامداران از «نوری» بیش از این استقبال می کنند.در نتیجه ممکن است ، تعداد سهام تخصیص یافته برای هر شخص در روز عرضه ، کاهش یابد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24