Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : مجمع فوق العاده امروز سرمایه گذاری ملی ایران دقایقی پیش مدیریت این شرکت را به اتحاد بانک ها واگذار کرد! گزارش خبرنگار بورس ٢۴ حاکی از آن است : سال گذشته شرکت توسعه معادن جنوب در یک معامله عمده سهام مدیریتی سرمایه گذاری ملی ایران را از بانک تجارت خریده بوده ، اما ششم مردادماه سال جاری فروش حدود ١٢ درصد از سهام این حقوقی به دلیل بدهی مالیاتی در بورس و خرید این میزان سهم توسط صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها و متعاقب آن خریدهای خرد این صندوق در بازار سهام سرانجام منجر به از دست رفتن کرسی های مدیریتی این حقوقی در «ونیکی» شد.

پیروزی اتحاد بانک ها در سرمایه گذاری ملی ایران

بورس24 : مجمع فوق العاده امروز سرمایه گذاری ملی ایران دقایقی پیش مدیریت این شرکت را به اتحاد بانک ها واگذار کرد!

گزارش خبرنگار بورس24 حاکی از آن است : سال گذشته شرکت توسعه معادن جنوب در یک معامله عمده سهام مدیریتی سرمایه گذاری ملی ایران را از بانک تجارت خریده بوده ، اما ششم مردادماه سال جاری فروش حدود 12 درصد از سهام این حقوقی به دلیل بدهی مالیاتی در بورس و خرید این میزان سهم توسط صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها و متعاقب آن خریدهای خرد این صندوق در بازار سهام سرانجام منجر به از دست رفتن کرسی های مدیریتی این حقوقی در «ونیکی» شد.

بر اساس تصمیم امروز صاحبان سهام در مجمع عمومی فوق العاده شرکت حقوقی هایی شامل بانک مرکزی ، نورکوثر ایرانیان وابسته به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها ،توسعه معادن جنوب ، معادن بافق و صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها به عنوان اعضای جدید هیات مدیره «ونیکی» انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است ، خرید های خرد مجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها در کنار مقاومت سهامدار عمده و البته تحرکات حقیقی ها در این نماد از ششم مرداد ماه به بعد یعنی روزی که سهام مدیریتی توسعه معادن جنوب در بورس به حراج گذاشته شد تا همین چندی پیش سهم «ونیکی» را تا مدت ها دستخوش صف خرید کرد و شرکت دارای نماد «001» را در بورس تهران با رشد حدود 100 درصدی مواجه ساخته بود.

خبر تکمیلی :

مجمع  عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری ملی ایران مسن ترین شرکت بورسی ایران با حضور بیش از 87 درصد از سهامداران عصر امروز در تهران تشکیل جلسه داد و نهایتا صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها با همراهی بانک مرکزی موفق شد تا کنترل این مجموعه را به دست بگیرد.

در این مجمع که با توجه به وجود حواشی زیاد در زمان برگزاری اولین مرحله آن بدون هر گونه حاشیه ای و به ریاست علیرضا عسکری مارانی مدیرعامل سابق «ونیکی» برگزار شد ، سهامدار عمده سابق تاج و تخت مدیریت خود را به راحتی واگذار کرد.

اعضای حقوقی جدید هیئت مدیره «ونیکی»

اعضای حقوقی سابق هیئت مدیره «ونیکی»

بانک مرکزی

بانک مرکزی

صندوق بازنشستگی از کارافتادگی و پس انداز کارکنان بانک های ملی ادغام شده

صندوق بازنشستگی از کارافتادگی و پس انداز کارکنان بانک های ملی ادغام شده

سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان

خدمات بازرگانی پیمان امیر

معادن بافق

معادن بافق

معادن جنوب

معادن جنوب

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24