Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وزیر خارجه آمریکا مدعی شد ایران پس از اجرایی شدن تحریم‌ها، برنامه‌های هسته‌ای خود را از سر نمی‌گیرد.

پمپئو: اطمینان داریم ایران برنامه‌های هسته‌ای خود را از سر نخواهد گرفت/اروپایی‌ها نمی‌توانند هم با تهران و هم با واشنگتن روابط تجاری داشته باشند

بورس24 : مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، امروز (یکشنبه) در گفتگو با برنامه «رو در روی ملت» شبکه تلویزیونی سی بی اس، ادعاهای بی اساس مقامات واشنگتن را علیه کشورمان تکرار کرد. پمپئو مدعی شد دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اطمینان دارد که ایران پس از اجرایی شدن تحریم های واشنگتن علیه تهران، برنامه های هسته ای خود را از سر نخواهد گرفت.

وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر تأکید کرد کشورهای اروپایی اجازه نخواهند داشت هم با ایران و هم با آمریکا روابط تجاری داشته باشند. وی با اعلام اینکه پنجم نوامبر شدیدترین تحریم‌های وضع شده علیه ایران اجرایی خواهند شد، افزود صادقانه بگویم؛ پس از خروج رئیس‌جمهور ترامپ از توافق ‌هسته‌ای «محکوم به شکست» با ایران، صدها شرکت اروپایی یکی پس از دیگری از این کشور فرار کردند.

پمپئو در ادامه اظهارات بی اساس خود گفت: «همه دنیا می داند که تحریم ها واقعی هستند؛ که آنها مهم هستند و فرصتی را برای مردم ایران فراهم می کنند تا تغییراتی را که به شدت خواهانش هستند، در این کشور ایجاد کنند؛ و اینکه این تحریم ها مانع از دستیابی ایران به ثروت و پولی می شود که آنها برای فعالیت های تروریستی خود در سراسر جهان به آن نیاز دارند».

پمپئو در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره هدف ترامپ از انتشار پوستری با این مضمون که «تحریم ها در راهند» چه بوده است، گفت او می خواست با این کار به جهانیان بگوید ایرانی که از طریق حمایت از حزب الله لبنان اسرائیل را تهدید می کند، چندی پیش یک عملیات تروریستی را در دانمارک طراحی کرده بود و همچنان به حمایت از حوثی ها در یمن که به سمت ریاض و دُبی موشک شلیک می کنند، ادامه می دهد، باید متوقف شود.

مجری برنامه سپس پرسید: «اگر آنها (پس از اجرایی شدن تحریم های آمریکا) برنامه هسته ای خود را دوباره از سربگیرند، چه؟» پمپئو در پاسخ مدعی شد: اطمینان داریم که ایرانی ها چنین تصمیمی نخواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24