Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : آغاز دور دوم تحریم ها مدتی بر بازار سرمایه سایه انداخته بود و بسیاری از افراد با این دید که اتفاقات ناخوشایندی در این مدت رخ خواهد داد بسیار شتاب زده در بازار عمل کردند. روز گذشته اولین روز آغاز این تابوی بزرگ بود و در بازار سهامداران تا حد زیادی با توجه به انتشار برخی اخبار پیرامون عدم تصویب CFT و همچنین ١٣ آبان عرضه کننده شدند و بسیاری از افراد کاهش هیجانات را برای آینده بازار انتظار دارند. خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی درباره آینده بازار سرمایه به بورس ٢۴ گفت: بازار سرمایه به ثبات رسیده است و روز گذشته هم بیشتر جو روانی منجر به افزایش حجم عرضه ها شد و عملا بازار سرمایه در مسیر ثبات قرار دارد.البته نوسان در بازار را شاهد خواهیم بود اما نه نوسانات شارپ و فرسایشی...

تحلیل شرایط کنونی بازار از زبان یک بازیگر عمده

بورس24 : آغاز دور دوم تحریم ها مدتی بر بازار سرمایه سایه انداخته بود و بسیاری از افراد با این دید که اتفاقات ناخوشایندی در این مدت رخ خواهد داد بسیار شتاب زده در بازار عمل کردند. روز گذشته اولین روز آغاز این تابوی بزرگ بود و در بازار سهامداران تا حد زیادی با توجه به انتشار برخی اخبار پیرامون عدم تصویب CFT و همچنین 13 آبان عرضه کننده شدند و بسیاری از افراد کاهش هیجانات را برای آینده بازار انتظار دارند.

خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی درباره آینده بازار سرمایه به بورس24 گفت: بازار سرمایه به ثبات رسیده است و روز گذشته هم بیشتر جو روانی منجر به افزایش حجم عرضه ها شد و عملا بازار سرمایه در مسیر ثبات قرار دارد.البته نوسان در بازار را شاهد خواهیم بود اما نه نوسانات شارپ و فرسایشی.

برنامه واگذاری شرکت ها؟

این خبره بازار سرمایه درباره وضعیت عملکرد شرکت متبوع خود هم گفت: عمده تمرکز ما بر افزایش بهره وری شرکت ها و افزایش بازده دارایی ها و حقوق صاحبان سهام است.همچنین در راستای عمل به قانون هر هفته هم در بانک و هم در گروه ،کمیسیون واگذاری شرکت ها را داریم ، اما با توجه به بزرگ بودن شرکت ها و شرایط بازار جمع بندی برای عرضه ها قدری زمان بر است.

شازند به جلو حرکت می کند ، اما با شیب ملایم

غریب پور اشاره ای هم به پتروشیمی شازند داشت و گفت: در شش ماهه اول سال عملکرد مجموعه به همراه سود ناشی از تفاضل بین خوراک دریافتی و نرخ فروش شرکت منجر به شرایط بسیار خوب در مجموعه شد و در نیمه دوم سال هم با توجه به ساز و کارهای جدید قیمت گذاری روند مثبت شازند ادامه دار خواهد بود اما با شیبی ملایم تر.

او درباره وضعیت سودآوری مجموعه در ادامه سال مالی هم گفت: اقدامات لازم در راستای افزایش بهره وری و اصلاح پرتفوی در دست اجرا است و طبیعتا سود ما متاثر از عملکرد زیر مجموعه هاست و ما برنامه های لازم را برای ارتقا زیر مجموعه ها عملیاتی کرده ایم.

انتظار رشد سهم برای میان مدت

غریب پور در پاسخ به این سوال که آیا روند افزایش قیمت «وبانک» ادامه دار خواهد بود ، گفت: رشد قیمت ها متاثر از عملکرد و عرضه و تقاضا در بازار است ، شرکت «وبانک» هم جز سهم های بنیادی است و انتظار روند مثبت برای سهم را در پروسه میان مدت و بلند مدت داریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24