Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در بودجه ٩ ماهه خود توانست رشد ۴۴ درصدی درآمد نسبت به سال گذشته را نشان دهد این موضوع ناشی از تعداد تراکنش های این مجموعه بوده، مجموعه پرداخت الکترونیک سامان کیش به منظور رشد درآمدی و همچنین تنوع در راه های کسب درآمد بر روی استارت آپ هایی سرمایه گذاری کرده که برخی از آن ها به زودی تاثیر خود را در بودجه شرکت خواهد گذاشت. حسین واعظ قمصری مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص وضعیت بودجه ٩ ماهه شرکت گفت: شرکت در ٩ ماهه سال مالی خود توانست با رشد ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رو به رو شود که این موضوع به دلیل افزایش تعداد تراکنش ها بود. تعداد تراکنش های شرکت در تابستان نسبت به سال گذشته با رشد ۵۶ درصدی رو به رو بود.

چند خبر درباره «سپ» ؛ از رشد تعداد کارتخوان ها گرفته تا افزایش سرمایه جذاب و سرمایه گذاری در تعدادی استارت آپ

بورس24 : شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در بودجه 9 ماهه خود توانست رشد 44 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته را نشان دهد این موضوع ناشی از تعداد تراکنش های این مجموعه بوده، مجموعه پرداخت الکترونیک سامان کیش به منظور رشد درآمدی و همچنین تنوع در راه های کسب درآمد بر روی استارت آپ هایی سرمایه گذاری کرده که برخی از آن ها به زودی تاثیر خود را در بودجه شرکت خواهد گذاشت.

حسین واعظ قمصری مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گفت و گو با بورس24 در خصوص وضعیت بودجه 9 ماهه شرکت گفت: شرکت در 9 ماهه سال مالی خود توانست با رشد 44 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رو به رو شود که این موضوع به دلیل افزایش تعداد تراکنش ها بود. تعداد تراکنش های شرکت در تابستان نسبت به سال گذشته با رشد 56 درصدی رو به رو بود.

تعداد کارتخوان ها به 820 هزار دستگاه رسید ، برنامه یک افزایش سرمایه جذاب

وی ادامه داد: از طرف دیگر ما شاهد افزایش تعداد کارتخوان‌های شرکت از 750 هزار به 820 هزار دستگاه در سال مالی جاری بودیم. به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم که در 3 ماهه پایانی سال مالی 120 تومان سود را محقق خواهیم کرد. همچنین برنامه افزایش سرمایه از محل سود انباشته در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی در مورد سودآوری شرکت در مهر ماه نیز بیان داشت: گزارش‌های اقتصادی شاپرک نشان می‌دهد، سپ رو به رشد ترین PSP کشور در تابستان امسال بوده و سهم بازار آن در هر سه ابزار اصلی پرداخت بیشتر شده است. با تداوم این روند ، درآمد حاصل از تراکنش‌ها افزایش خواهد یافت و طبیعتا سودآوری شرکت هم بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش عنوان کرد: درآمد شرکت وابستگی زیادی به تعداد تراکنش ها دارد و به همین دلیل هر چه تعداد تراکنش ها بالاتر رود تاثیر مستقیم بر روی درآمد شرکت می گذارد.

این مقام مسئول در مورد تاثیرات احتمالی تحریم های 13 آبان نیز تصریح کرد: ما بازار بین المللی عملیاتی نداریم و به همین دلیل این موضوع نمی تواند تاثیر منفی بر شرکت بگذارد و درآمد شرکت را تحت تاثیر منفی قرار دهد. به جهت تامین دستگاه ها نیز باید گفت شرکت پرداخت الکترونیک سامان دستگاه های خود را تا نیمه اول سال 98 قبل از تحریم ها تهیه کرده و از این بابت نگرانی برای شرکت وجود ندارد.

دلیل سرمایه گذاری در چند استارت آپ

وی خبر داد: مجموعه سپ بر روی چندین استارت آپ سرمایه گذاری کرده که آن ها برای سال های آتی در بازاری که به دلیل مسائل اقتصادی مجهول است، می تواند به کمک شرکت بیاید. مجموعه سپ از این محل خواهد توانست سودآوری جدیدی را کسب نماید و همچنین محل درآمدی جدیدی که می تواند روز به روز افزایش یابد را ایجاد نماید.

قمصری عنوان کرد: علاوه بر استارت آپ‌هایی که احتمالا از سال 98 می تواند بر روی سودآوری شرکت تاثیر بگذارد، برای سال های آتی و در بازه های بلند مدت 3 تا4 استارت آپ دیگر را نیز مورد توجه قرار دادیم. این موضوعات منجر به رشد سودآوری شرکت در سال های آتی نیز خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24