Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : سنگ آهن گهر زمین یکی از شرکت های بزرگ معدنی است که عرضه اولیه آن با گمانه زنی های متعددی روبرو بود که نهایتا ساعتی پیش در فرابورس درج نماد شد ، اما هنوز صورت های مالی حسابرسی شده آن روی کدال بارگذاری نشده است. سید مهدی علم الهدی معاون پذیرش و ناشران فرابورس درباره زمان عرضه اولیه این غول سنگ آهنی به بورس ٢۴ گفت: با توجه به همکاری های صورت گرفته از سوی سهامداران عمده شرکت و مدیران شرکت گهر زمین امشب منتظر بارگذاری اطلاعات روی کدال باشید ، اما زمان دقیق این عرضه هنوز مشخص نیست ولی به زودی قطعا عرضه اولیه سهام این شرکت صورت خواهد گرفت. وی در برابر این سوال که پس با این وصف عرضه اولیه سهام این شرکت در روز ١٣ آبان انجام نمی شود ، به بورس ٢۴ گفت : احتمال انتشار آگهی در روز آتی وجود دارد ، اما با وجود لزوم طی تشریفات قانونی این عرضه اولیه به روز ١٣ آبان نمی رسد.

خبر آخر / عرضه گهر زمین به فردا نرسید

بورس24 : سنگ آهن گهر زمین یکی از شرکت های بزرگ معدنی است که عرضه اولیه آن با گمانه زنی های متعددی روبرو بود که نهایتا ساعتی پیش در فرابورس درج نماد شد ، اما هنوز صورت های مالی حسابرسی شده آن روی کدال بارگذاری نشده است.

سید مهدی علم الهدی معاون پذیرش و ناشران فرابورس درباره زمان عرضه اولیه این غول سنگ آهنی به بورس24 گفت: با توجه به همکاری های صورت گرفته از سوی سهامداران عمده شرکت و مدیران شرکت گهر زمین امشب منتظر بارگذاری اطلاعات روی کدال باشید ، اما زمان دقیق این عرضه هنوز مشخص نیست ولی به زودی قطعا عرضه اولیه سهام این شرکت صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اقدامات لازم در خصوص عرضه سهام «کگهر» عملیاتی شده است ، اما باید دستور العمل های قانونی رعایت شود و تشریفات قانونی طی شود ، لکن به طور قطع در اولین فرصت سهام «کگهر» عرضه اولیه خواهد شد.در مقطع کنونی ما باید رعایت زمان بندی ها و افشای اطلاعات را در نظر بگیریم تا شاهد عرضه اولیه خوبی باشیم.

وی در برابر این سوال که پس با این وصف عرضه اولیه سهام این شرکت در روز 13 آبان انجام نمی شود ، به بورس24 گفت : احتمال انتشار آگهی در روز آتی وجود دارد ، اما با وجود لزوم طی تشریفات قانونی این عرضه اولیه به روز 13 آبان نمی رسد.

علم الهدی در پاسخ به این سوال که سهام با چه قیمتی عرضه می شود نیز گفت: جمع بندی در خصوص قیمت عرضه سهام در جلسه فردا مشخص خواهد شد.

گفتنی است ، شرکت گهر زمین با ذخیره ای بالغ بر 640 میلیون تن ذخیره سنگ آهن ، بزرگترین شرکت سنگ آهنی کشور به شمار می رود.

30 درصد از سهام شرکت در اختیار گل گهر ، 27.5 سرمایه گذاری امید ، 22.5 سرمایه گذاری غدیر و 20 درصد هم از آن سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات است که سهامداران عمده در برنامه دارند به صورت مشارکتی 10 درصد از سهام شرکت را عرضه عمومی کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24