Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه: فردوسی پور در حالا خورشید خیلی غیر حرفه ای حرف زد!!! و خلاف اخلاق حرفه ای! حتما این کار به سوابق ایشان لطمه زد! حرمت خانواده صدا و سیما هم رعایت نشد!!! کریمان طی سخنانی گفت: با روی خط آمدن فردوسی پور موضوعاتی مطرح شد که دوباره به حواشی پیش آمده دامن زد؛ موضوعاتی که خلاف گفته های شب قبل او و رویکرد توافق شده، با گروه اجتماعی درباره این صحبت‌ ها بود و...

چه میکنه این فردوسی پور؟!؟

بورس24 : ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، مضمون صحبت های تلفنی فردوسی پور با برنامه «حالا خورشید» را خلاف اخلاق حرفه ای دانست. 

صبح امروز یکشنبه ششم آبان ماه برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور میزبان علی فروغی مدیر شبکه سه سیما بود تا درباره حاشیه و متن این روزهای شبکه صحبت کند و بخشی از این گفتگو به برنامه «نود» و عادل فردوسی پور و مسایل این روزها درباره پخش نشدن این برنامه فوتبالی اختصاص داشت.

پس از صحبت های فروغی و توضیحاتش درباره این مسایل، در پایان برنامه ارتباط تلفنی با عادل فردوسی پور برقرار شد و وی نیز به ارایه توضیحاتی پرداخت.

در حالی که از صبح امروز نظرات مختلفی درباره سرنوشت «نود» و فردوسی پور مطرح شد، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در این باره به خبرنگار مهر گفت: پیرو حواشی پیش آمده برای برنامه «نود» که موجب شد پخش برنامه به مدت ۲ هفته به تعویق بیفتد، سعی داشتیم در برنامه «حالا خورشید» قدمی مثبت برای پخش مجدد این برنامه برداریم.

وی با اشاره به دعوت از مدیر شبکه سه در برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» تصریح کرد: با درخواست گروه اجتماعی شبکه سیما مبنی بر حضور علی فروغی مدیر شبکه در برنامه «حالا خورشید» و پس از انجام مصاحبه زنده و رویکرد بسیار مناسب ایشان در طول برنامه نسبت به حواشی پیش آمده و اعلام پخش ویژه برنامه نود پیش از بازی پرسپولیس به نظر می‌ رسید همه مشکلات حل شده است.

کریمان ادامه داد: اما با روی خط آمدن فردوسی پور موضوعاتی مطرح شد که دوباره به حواشی پیش آمده دامن زد؛ موضوعاتی که خلاف گفته های شب قبل او و رویکرد توافق شده با گروه اجتماعی درباره این صحبت‌ ها بود. 

وی در پایان اظهار کرد: بیان این اظهارات از زبان عادل فردوسی پور بداخلاقی حرفه ای بود و حتما به سوابق ایشان لطمه زد و باعث شد حرمت خانواده صدا و سیما رعایت نشود.

منبع: مهر 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24