Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مرتضی علی اکبری معاون اقتصادی و مالی سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات درباره زمان عرضه اولیه گهر زمین به بورس ٢۴ گفت: فرآیندهای اولیه برای پذیرش شرکت انجام شده است و مواردی مد نظر فرابورس است که باید توسط این شرکت ارائه شود، تمام مدارک و مستندات مورد نظر فرابورس تهیه شده است و تنها گزارش حسابرسی شده شش ماهه سال مالی جاری شرکت مانده است که با پیگیری های انجام شده از حسابرس هم درخواست شده است تا در امر حسابرسی گزارش تسریع نماید ؛ اگر این موارد نهایی شود روز ١٣ آبان ماه گهر زمین در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

زمزمه عرضه اولیه سهام بزرگترین شرکت سنگ آهنی کشور در روز ١٣ آبان

بورس24 : گهر زمین یکی از شرکت هایی است که در صف عرضه اولیه قرار دارد.سهامداران گهر زمین شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ، سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات هستند. اخیرا شایعه شده است که روز 13 آبان ماه این سهم پر پتانسیل در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

پیگیری های بورس24 نشان می دهد : گهر زمین تا به این لحظه موفق به طی مراحل پذیرش در فرابورس شده است ؛ این شرکت دارای دو خط تولید کنسانتره 2 میلیون تنی است و سایر خطوط تولید آن در دست اجرا است ، حال آن که این مجموعه معدنی در سال گذشته موفق به تحقق 540میلیارد تومان سود شده است ، شرکتی با 640 میلیون تن ذخیره قطعی سنگ آهن.

مرتضی علی اکبری معاون اقتصادی و مالی سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات درباره زمان عرضه اولیه گهر زمین به بورس24 گفت: فرآیندهای اولیه برای پذیرش شرکت انجام شده است و مواردی مد نظر فرابورس است که باید توسط این شرکت ارائه شود، تمام مدارک و مستندات مورد نظر فرابورس تهیه شده است و تنها گزارش حسابرسی شده شش ماهه سال مالی جاری شرکت مانده است که با پیگیری های انجام شده از حسابرس هم درخواست شده است تا در امر حسابرسی گزارش تسریع نماید ؛ اگر این موارد نهایی شود روز 13 آبان ماه گهر زمین در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

سهامدار عمده گهر زمین تاکید کرد : مسئولان شرکت و حسابرس مجموعه در حال انجام اقدامات لازم هستند تا شرایط برای عرضه اولیه در روز 13 آبان ماه مهیا شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا در روزهایی که بازار با اقبال بالایی روبرو بود ، این عرضه مهم انجام نشد ، گفت: تهیه مدارک مورد نیاز برای فرابورس در حال طی مراحل بود و باید مقدمات کار آماده می شد ، اما به هر حال سهام این شرکت بسیار ارزنده است، گهر زمین دارنده بزرگترین معدن سنگ آهن روباز کشور و خاورمیانه است.این شرکت سود سازی خوبی دارد و آینده بسیار روشنی پیش روی این شرکت و سرمایه گذاران آن خواهد بود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24