Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز بازگشت جمعی از زائران اربعین به مرزهای کشور به ویژه مهران خبر داد و گفت: تردد وسایط نقلیه به مرز مهران نسبت به سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است.

آغاز بازگشت زائران اربعین به کشور/افزایش ۱۱درصدی تردد درمرز مهران

بورس24 : سردار تقی مهری افزود: پلیس راهور به طور کامل آمادگی بازگشت زائران اربعین را دارد و در این راستا تمهیدات لازم در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی با توصیه به زائران مبنی بر پرهیز از عجله و ‌شتاب در زمان بازگشت گفت: در عین حال زائران در زمان خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند و حتما در موکب های مسیر استراحت کرده و در زمان توقف، خودرو را در محل مناسب پارک کنند.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش باران در روزهای آتی در مرزهای غربی کشور افزود: توصیه میکنیم زائران در زمان بازگشت با توجه به لغزندگی معابر حتما با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی در خصوص تصادفات در اربعین امسال گفت: برابر آمارها تصادفات فوتی و جرحی از ابتدای آبان ماه تا کنون کاهش داشته است.

رییس پلیس راهور ناجا به افزایش تردد خودروها و اتوبوس ها به مرز مهران در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: تردد وسایط نقلیه به مرز مهران نسبت به ماه صفر سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی از یکطرفه شدن محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: با افزایش بار بازگشت زائران و به جهت تسهیل ترددها این محور و جاده ایلام به ملک شاهی، مهران یکطرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیت ها متعاقبا اعلام می شود.

رییس پلیس راهور ناجا در خصوص جابجایی زائران از مرز مهران نیز گفت: اتوبوس های درونشهری در این خصوص درنظر گرفته شده اند تا زائرانی که قصد دارند به پایانه برکت بروند را منتقل کنند. از سوی دیگر تمهیداتی نیز برای انتقال زائرانی که خودروهای خود را در پارکینگ اربعین پارک کرده اند اندیشیده شده است.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24