Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرایط ما با شرایط گذشته متفاوت است دولت به موضوع بورس ورود کرد معافیت مالیاتی نمونه ای از حمایت دولت بود مدیر عامل منطقه آزاد کیش: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌ برد، اما... ایران جایگاه خود را به درستی پیدا خواهد کرد حسین علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، در مراسم آغازین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش طی سخنانی گفت: از سال گذشته تاکنون در سطوح بین المللی اتفاقی افتاد که...

معاون رئیس جمهور در مراسم آغازین نمایشگاه بورس کیش: امیدوارم این همایش ها در جهت توسعه اقتصاد کشور راهگشا شود

بورس24 : حسین علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، در مراسم آغازین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کیش طی سخنانی گفت: از سال گذشته تاکنون در سطوح بین المللی اتفاقی افتاد که در اقتصاد کشور اثر گذاشت. بخشی مسائل اقتصادی و بخشی سیاسی و کنش های بین المللی بوده است.  

وی گفت: امیدوارم این همایش ها با توجه به شرایط کنونی,در جهت توسعه اقتصاد کشور راهگشا باشد.  

به گفته وی، خروج از بند ۷ منشور شورای امنیت برای ما در دوران ریاست جمهوری روحانی اتفاق افتاد و شرایط ما با شرایط گذشته متفاوت است.

امیری گفت: گرچه حاکمان آمریکا ثابت کردند، قابل اعتماد نیستند. ما باید سرمایه گذار تربیت کنیم، ما به توان بخش خصوصی اعتقاد داریم . همان طور که مقام معظم رهبری به اجرای اصل ۴۴ تاکید جدی دارند.

او ادامه داد: سرمایه گذاران و کارآفرینانی که بسیاری از مهارت های خود را نه تنها در مدرسه و دانشگاه بلکه در عرصه کار و فعالیت تجربه کرده اند، اکنون مورد نیاز هستند.

وی افزود: امروز همه ارکان نظام به تعامل سازنده با دنیا، کم کردن اثر تحریم ها و بالا بردن سطح اقتصادی اتفاق نظر دارند، این در حالی است که مردم ایران اولین باری نیست که در معرض تهدید قرار گرفته ایم، بلکه بعد از یک باران سیل‌آ سا، شاهد رنگین کمان بوده ایم.

وی گفت: دولت از حوزه دانش بنیان حمایت زیادی داشته، از جمله ورود به بورس و معافیت مالیاتی که نمونه ای از حمایت دولت بوده است.

همچنین ابراهیم انصاری لاری مدیر عامل منطقه آزاد کیش،با بیان اینکه کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌ برد، گفت: ظرفیت های بی‌ شماری در اقتصاد کشور وجود دارد که امید می رود، در پنل‌های تخصصی بتواند دستاوردهای مثبتی را برای پهنه ملی کشور داشته باشد. 

وی افزود: باید به لحاظ آموزش های مختلف این آمادگی را داشته باشیم، که هنگامی که دنیا ایران را با همه اصول خود می‌ پذیرد و ما جایگاه خود را به درستی پیدا خواهیم کرد، در یک گوشه از کشور همه این مناسبات را تمرین کرده باشیم.

وی گفت: قیمت اینترنت در کیش به زودی کمتر از سایر مناطق ایران خواهد بود وکیش میتواند یک جزیره آرام برای زندگی مادی و معنوی باشد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24