Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمد جواد مقدم رئیس هیئت مدیره «چکاپا» در گفت و گو با بورس ٢۴، در خصوص مزایده حریر خوزستان و خرید آن توسط کاغذ پارس توضیح داد که قرار بود این مزایده ٢٨ مهر ماه برگزار شود و مجموعه کاغذ پارس نیز تمایل به حضور در این مزایده و خرید شرکت حریر خوزستان را داشت...

مزایده دستمال کاغذی حریر به دو هفته دیگر موکول شد

بورس24 : شرکت کاغذ پارس که بازدهی حدود 140 درصدی در سال جاری برای سهامداران خود داشته ، همچنان یک سهم مورد توجه در بازار سهام به شمار می رود.

بر اساس آخرین گمانه زنی ها «چکاپا» در حال حاضر در فکر خرید سهام شرکت حریر خوزستان است، تا از این طریق بتواند خط تولید خود را توسعه دهد. مجموعه کاغذ پارس سال مالی 97 خود را به خوبی رقم زد و به نظر می رسد تا پایان این سال خبر های خوبی همچون طرح توسعه شرکت و محقق ساختن سود را نیز از آن شاهد باشیم. مزایده خرید شرکت حریر خوزستان قرار بود، 28 مهر ماه برگزار شود. رئیس هیئت مدیره کاغذ پارس در این خصوص توضیح می دهد. 

محمد جواد مقدم رئیس هیئت مدیره «چکاپا» در گفت و گو با بورس24 ، در خصوص مزایده حریر خوزستان و خرید آن توسط کاغذ پارس توضیح داد که قرار بود این مزایده 28 مهر ماه برگزار شود و مجموعه کاغذ پارس نیز تمایل به حضور در این مزایده و خرید شرکت حریر خوزستان را داشت. 

وی ادامه داد: مجموعه حریر خوزستان که در نزدیکی شرکت کاغذ پارس قرار دارد و جزو مشتریان این مجموعه بوده ، گزینه خوبی برای توسعه خطوط تولیدی شرکت کاغذ پارس و همچنین رشد سودآوری شرکت خواهد بود.

وی خبر داد: شرکت کاغذ پارس قرار بود 28 مهر ماه در این مزایده شرکت کند که این مزایده به دو هفته دیگر موکول شد و قرار بر این شد که مزایده شرکت حریر خوزستان نیمه های آبان ماه برگزار شود. 

مقدم در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می دهید که در این مزایده برنده شوید، گفت: مسلما خریداران متفاوتی در این مزایده شرکت می کنند و در مورد نتیجه آن نمی توان با قطعیت سخن گفت، اما این که ما یک مشتری خوب برای این مجموعه خواهیم بود غیر قابل انکار است.

وی تاکید کرد: کاغذ پارس می تواند خریدار خوبی باشد، اما نتایج این مزایده و تاثیر آن بر شرکت را بگذارید تا نتیجه مزایده روشن کند و بر اساس آخرین اخبار نیمه های آبان نتیجه دقیق این مزایده مشخص می شود. 

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24