Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

محمد اسماعیلی معاون اقتصادی و مالی شرکت آهن و فولاد ارفع درباره آخرین وضعیت این شرکت و نوسانات قیمت سهم به بورس ٢۴ گفت: قیمت ها قاعدتا بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین می شود و با ایجاد موج مثبت در بازار یکی از سهم هایی که متاثر از این شرایط رشد داشت ، سهام ارفع بود و عامل اصلی این رشد قیمت را هم می توان بیشتر ناشی از تغییرات قیمت ارز و تحلیل های تحلیل گران بر عملکرد مجموعه دانست.

وضعیت این سهم رو به راه است ؛ «ارفع»

بورس24 : شرکت آهن و فولاد و ارفع جز شرکت هایی است که تا پیش از ایجاد موج منفی در بازار بازدهی 128درصدی را از ابتدای سال محقق کرده بود.

این شرکت با توجه به نوع تولیدات، فروش صادراتی و شرایط تولید و فروش جز شرکت هایی است که بازار نگاه مثبتی به آن داشته است.

محمد اسماعیلی معاون اقتصادی و مالی شرکت آهن و فولاد ارفع درباره آخرین وضعیت این شرکت و نوسانات قیمت سهم به بورس24 گفت: قیمت ها قاعدتا بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین می شود و با ایجاد موج مثبت در بازار یکی از سهم هایی که متاثر از این شرایط رشد داشت ، سهام ارفع بود و عامل اصلی این رشد قیمت را هم می توان بیشتر ناشی از تغییرات قیمت ارز و تحلیل های تحلیل گران بر عملکرد مجموعه دانست.

وی ادامه داد: در این شرایط که با نوسانات ارزی روبرو هستیم ، سهام شرکت هایی مثل ارفع دارای مزیت بیشتری می شوند و بازار به آن ها اقبال بیشتری نشان می دهد.

اسماعیلی گفت: ما در عملکرد مجموعه تغییر محسوسی نداشتیم و شرایط خاصی که منجر به تغییراتی در عملکرد شرکت باشد ، وجود نداشته است.قیمت های فروش متاثر از بازار های جهانی است و قیمت ارز هم روند صعودی داشته است و در شرایط فعلی قدری با افت همراه بوده است.این شرایط منجر شد تا عملکرد ما قدری متفاوت از پیش بینی های اولیه باشد ، بخشی از تغییرات ایجاد شده را در گزارش سه ماهه اول سال افشا کردیم و در توضیحاتی که ارائه دادیم گفته شد روند تغییرات به دلیل موجودی های قبلی انبار و رشد قیمت های فروش منجر به بهبود پیش بینی اولیه است، طبیعتا با توجه به افزایش بهای تمام شده به مرور هزینه ها روند افزایشی خواهند داشت و عملکرد شش ماهه نخست سال جاری هم در حال بررسی است و امیدواریم تا پایان مهلت مقرر در کدال قرار گیرد، در مجموع شرایط شرکت مساعد است و بر اساس بودجه در حال حرکت هستیم.

وی درباره صادرات هم گفت: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت و محدودیت هایی که به دلیل تنظیم بازار داخل و عرضه کالا در بورس داشتیم برنامه 50 درصد صادرات ما با مشکلاتی روبرو شد اما بر اساس گزارش جدیدی که ارائه دادیم در تلاشیم تا 30 درصد صادرات را تا پایان سال عملیاتی کنیم.

اسماعیلی در پایان گفت: عملکرد مجموعه مثبت است و شرایط تولید و فروش خوب است و مشکلی برای تحقق بودجه تا این لحظه نداریم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24