Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

پمپئو خطاب به بن‌ سلمان: برای تحقیقات درباره خاشقجی ۷۲ ساعت وقت داری؛ فقط آینده ات به‌ عنوان شاه در بوته آزمایش است، بدان! اعتبار جهانی کشورت می رود، زیر سوال یک رسانه آمریکایی اعلام کرد، که وزیر خارجه این کشور به ولیعهد سعودی ۷۲ ساعت فرصت داده که تحقیقات درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد این کشور را به پایان برساند. پمپئو به بن‌ سلمان هشدار داده که در صورت کامل نشدن تحقیقات، عربستان جایگاه بین‌ المللی خود را از دست خواهد داد...

 باید بگی چی شده؟!

بورس24 : یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور به ولیعهد سعودی ۷۲ ساعت فرصت داده که تحقیقات درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد این کشور را به پایان برساند. 

پایگاه آمریکایی "اکسیوس" اعلام کرد که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی 72 ساعت مهلت داده است، تا تحقیقات درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی را به پایان برساند.

بر اساس این گزارش پامپئو به بن‌ سلمان هشدار داده که در صورت کامل نشدن تحقیقات عربستان جایگاه بین‌ المللی خود را از دست خواهد داد.

شبکه تلویزیونی "سی‌ ان‌ ان" به‌ نقل از یک منبع آگاه فاش کرد: مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در جریان ملاقات سه‌ شنبه گذشته با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی گفت، که آینده وی به‌ عنوان شاه در بوته آزمایش قرار دارد.

این منبع افزود: پامپئو برای بن‌ سلمان روشن کرده است که "سعودی‌ ها باید تحقیقات خود را (درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد رژیم سعودی) با سرعت زیادی انجام دهند". پامپئو همچنین تأکید کرده است: زمان کوتاه است و سعودی‌ ها باید با افراد ذی‌ ربط به‌ شدت همکاری کنند.

جمال خاشقجی دوم اکتبر برای کارهای مربوط به مدارکش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و به‌ گفته نامزدش که منتظر او بوده، دیگر از ساختمان بیرون نیامده است.

مقامات سعودی ادعا کرده‌اند که این نویسنده و روزنامه‌ نگار 59 ساله از کنسولگری خارج شده است، اما رسانه‌ ها گزارش‌ هایی مبنی بر به‌ قتل رسیدن و تکه تکه شدن جسد او در کنسولگری عربستان منتشر کرده‌ اند.

منبع: تسنیم 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24