Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

روال عادی فعالیت ها در جریان بوده، زین پس هم خواهد بود با اعلام نرخ تسعیر ارز وضعیت وبملت، به مراتب بهتر از قبل نیز خواهد شد یک مقام مسئول با اعلام اینکه تحریم بانک ملت، مشکلی ایجاد نخواهد کرد و گزارش ۶ ماهه در اولین فرصت منتشر می شود، گفت: با اعلام نرخ تسعیر ارز از سوی بانک مرکزی، وضعیت وبملت بسیار بهتر نیز خواهد شد و...

یک مقام مسئول: تحریم بانک ملت توسط آمریکا هیچ اثری بر فعالیت های بانک ملت نخواهد داشت

بورس24 : یک مقام مسئول با اعلام اینکه تحریم بانک ملت مشکلی ایجاد نخواهد کرد و گزارش ۶ ماهه در اولین فرصت منتشر می شود، گفت: با اعلام نرخ تسعیر ارز از سوی بانک مرکزی، وضعیت "وبملت"بسیار بهتر خواهد شد. 

این یک مقام مسئول در گفت و گویی درباره اثر تحریم بانک ملت توسط آمریکا، اظهار داشت: این بانک در گذشته هم مشمول تحریم کلی آمریکا بود که بعدا" لغو شد.

او گفت: با این حال تحریم جدید هم اثری در فعالیت های بانک ملت نخواهد داشت و روال عادی فعالیت ها در جریان بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: در این میان با اعلام نرخ تسعیر ارز از سوی بانک مرکزی، وضعیت "وبملت" بسیار بهتر از قبل خواهد بود. تاکنون هم برخی بانک ها و بیمه اقدام به اعمال تسعیر ارز در صورت های مالی کرده اند و نرخ غیر رسمی هم وجود دارد، اما از آنجایی که بانک ملت همواره با انظباط و طبق دستورالعمل ها رفتار کرده، منتشر دریافت نامه بانک مرکزی است، تا در اولین فرصت ، محاسبات انجام و اعلام شود.

وی افزود: پیگیری های لازم برای دریافت نامه بانک مرکزی در جریان است و انتظار می رود گزارش عمکلرد 6 ماهه بانک ملت هم با نرخ تسعیر ارز رسمی منتشر شود.

منبع: بورس پرس  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24