Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تاکید دو طرف: هر چه سریع تر راهکارها اجرایی شود آنتیه لیندرتسه مدیر سیاسی وزارت خارجه آلمان در سفر به تهران، با حضور در محل وزارت امور خارجه کشورمان با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد...

گفت و گوی عراقچی و همتای آلمانی درباره کانال ویژه مالی برای حفظ برجام

بورس24 : در این دیدار، علاوه بر گفتگو و تبادل نظر در خصوص طیفی از موضوعات دو جانبه و بین المللی، طرفین آخرین وضعیت اجرای برجام به ویژه تلاش های صورت گرفته برای مقابله با آثار تحریم های غیرقانونی آمریکا بعد از خروج آن کشور از برجام را مورد بحث و بررسی قرار دادند و بر ضرورت اجرایی شدن هر چه سریع تر این راهکارها به ویژه کانال ویژه مالی تاکید کردند.

آنتیه لیندرتسه مدیر سیاسی وزارت خارجه آلمان در سفر به تهران، با حضور در محل وزارت امور خارجه کشورمان با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، در این دیدار، علاوه بر گفتگو و تبادل نظر در خصوص طیفی از موضوعات دوجانبه و بین المللی، طرفین آخرین وضعیت اجرای برجام به ویژه تلاش های صورت گرفته برای مقابله با آثار تحریم های غیر قانونی آمریکا بعد از خروج آن کشور از برجام را مورد بحث و بررسی قرار دادند و بر ضرورت اجرایی شدن هرچه سریعتر این راهکارها به ویژه کانال ویژه مالی تاکید کردند.

طرف آلمانی تصریح کرد که کشورهای اروپایی به اهمیت و فوریت موضوع آگاه بوده و در هفته های اخیر به صورت بسیار فشرده مشغول کار بر روی جنبه های مختلف آن بوده اند و تلاش داریم ظرف روزهای آینده در مشورت با طرف ایرانی ساز و کارها را نهایی کرده و با توجه به اولویت ها، بخش هایی از آن را وارد فاز عملیاتی کنیم.

در این دیدار همچنین عراقچی مراتب اعتراض شدید ایران به بازداشت آقای اسدی - دیپلمات سفارت کشورمان در وین - از سوی پلیس آلمان و استرداد وی به بلژیک را به طرف مقابل ابلاغ و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران این موضوع را به طرق سیاسی و حقوقی مورد پیگیری قرار داده و اقدامات مقتضی را به عمل خواهد آورد.

طرفین بر ضرورت استمرار رایزنی های نزدیک برای پرداختن به موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین المللی و حل مشکلات در روابط دوجانبه و تلاش در جهت توسعه روابط اقتصادی، تجاری و بانکی تاکید کردند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24