Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

به مقابله با تحریم می رویم / قبلا هم آمریکا از این کارها کرده بود مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان درباره تحریم فولاد مبارکه، از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، گفت...

واکنش مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان به تحریم های آمریکا

بورس24 : مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان درباره تحریم فولاد مبارکه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا گفت: پیش تر نیز آمریکا صنعت فولاد ایران و گاز و پتروشیمی را تحریم کرده بود؛ در نتیجه این اتفاق موضوع تازه ای نیست. 

حمید رضا عظیمیان در گفت و گویی، با بیان این مطلب در ادامه افزود: متاسفانه نام بردن از فولاد مبارکه اصفهان و چندین شرکت در لیستی که منتشر شده ممکن است، برخی محدودیت‌ ها را برای فولاد مبارکه ایجاد کند؛ البته ما نیز با راهکارها و ظرفیت های قانونی به مقابله با تحریم می رویم، که نتواند مشکلاتی برای شرکت ایجاد کند.

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان با بیان این مطلب افزود: البته این موضوع نیازمند برخی هماهنگی با مراکز دولتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است، که با آنها نیز به گفت و گو می پردازیم تا بتوانیم راهکاری پیدا کنیم، و در اولین فرصت راهکارهای خود را برای مقابله با تحریم تهیه کرده و با اطلاع رسانی آن را در اختیار همه مصرف کنندگان، سهامداران و کسانی که با فولاد مبارکه در ارتباط هستند، قرار خواهیم داد.

وی درباره اقدامات این شرکت گفت: هماهنگی در داخل کارخانه و هماهنگی با دولت محترم انجام داده و آن را اعلام می کنیم.

عظیمیان ادامه داد: ما سعی می کنیم، که تاثیر اقدام خصمانه آمریکا که از حربه تحریم برای کشورها استفاده می کند، را به حداقل برسانیم و آثار آن را بر شرکت به کمترین میزان ممکن برسانیم.

وی درباره اینکه تحریم ها تا اندازه می تواند بازارهای ایران را در اروپا و کشورهای عراق و افغانستان را تحت تاثیر قرار دهد، نیز گفت: همان گونه که اشاره داشتم، تحریم ها موضوع جدیدی نیست و اکنون تنها اسم شرکت فولاد مبارکه در لیست آمده است، بنابراین ما مذاکرات خود را با طرف های قرارداد خود ادامه می دهیم و راهکارها را برای تدوام و حفظ بازار در کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه در دست خواهیم داشت.

او گفت: از سوی دیگر با توجه به مذاکراتی که دولت با گروه 1+4 داشته و در حال انجام است،از ظرفیت های آن استفاده خواهیم کرد.

منبع: عصر معدن 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24