Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عرضه سهام سه شرکت بزرگ پتروشیمی زیر مجموعه ما در دستور کار است مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به عرضه سهام پتروشیمی پارس در بورس، اعلام کرد: به زودی سهام پتروشیمی پلیمر آریا ساسول هم در بورس عرضه می شود...

ربیعی: سهام پتروشیمی پلیمر آریا ساسول در بورس عرضه می شود، به زودی

بورس24 : مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با اشاره به عرضه سهام پتروشیمی پارس در بورس، اعلام کرد: به زودی سهام پتروشیمی پلیمر آریا ساسول هم در بورس عرضه می شود.

جعفر ربیعی با بیان اینکه تعامل بیشتر با بازار سرمایه به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، گفت: بر این اساس سهام سه شرکت بزرگ پتروشیمی زیر مجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در بورس عرضه خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به عرضه سهام پتروشیمی پارس در بورس، تصریح کرد: به طور قطعی پتروشیمی پارس سودآورترین مجموعه هلدینگ خلیج فارس بوده که عرضه آن در بورس هم از نظر حجم بورس و هم از لحاظ تعداد سهامداران، بورس را متحول خواهد کرد؛ زیرا مطمئن هستیم که تعداد زیادی سهامدار برای خرید بورس این شرکت وارد بورس خواهند شد و اعتقاد داریم، سهم این شرکت پتروشیمی بسیار سود و مستمری خواهد داشت. 

این عضو هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد: در مرحله بعد در نظر داریم سهام پلیمر آریاساسول هم وارد بورس شود.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس همچنین پیشتر ازعرضه اولیه سهام پتروشیمی نوری (بزرگترین تولید کننده مواد آروماتیکی جهان) تا پایان سال در بورس خبر داده بود.

منبع: انرژی امروز   

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24