Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : رئیس سابق سازمان تربیت بدنی ، مدیر یک شرکت سرمایه گذاری ۴۵٠میلیارد تومانی شد. طی هفته گذشته ، مدیر عامل شرکت آتیه دماوند سکان مدیریتی خود را به سعید فائقی داد تا این شرکت ادامه مسیر را با مدیر عامل جدید در پیش بگیرد. سعید فائقی که از مدیران قدیمی ایدرو و رییس سابق سازمان تربیت بدنی بوده در کارنامه خود مدیریت شرکت پست بانک ایران را نیز داشته است و از هفته گذشته نیز در شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند به عنوان مدیر عامل آن ایفای نقش خواهد داشت.

تغییرات مدیریتی در آتیه دماوند

بورس24 : رئیس سابق سازمان تربیت بدنی ، مدیر یک شرکت سرمایه گذاری 450میلیارد تومانی شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ، طی هفته گذشته ، مدیر عامل شرکت آتیه دماوند سکان مدیریتی خود را به سعید فائقی داد تا این شرکت ادامه مسیر را با مدیر عامل جدید در پیش بگیرد.

سعید فائقی که از مدیران قدیمی ایدرو و رییس سابق سازمان تربیت بدنی بوده در کارنامه خود مدیریت شرکت پست بانک ایران را نیز داشته است و از هفته گذشته نیز در شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند به عنوان مدیر عامل آن ایفای نقش خواهد داشت.

کارنامه مدیریت سابق...

محمدرضا رستمی در زمان حضور خود در شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند کارنامه خوبی را از خود بر جای گذاشته است . به طوری که ارزش بازار این سهم از زمان ورود وی به «واتی» از ۳۵۰ میلیارد تومان به ۱۱۰۰ میلیارد تومان رسید.همچنین سرمایه شرکت از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۴۵۰ میلیارد تومان رسیده که به زودی افزایش سرمایه ای هم خواهد داد و به ۶۰۰ میلیارد تومان می رسد. این مدیر با تجربه در زمان تصدی خود در «واتی» واگذاری ۴ شرکت از جمله (خزرخز ، سایان کارت، شرکت ساختمانی آتیه و گسترش انرژی نو آتیه ) را در دستور کار داشته و با موفقیت به ثمر رسانده است.

از دیگر دستاوردهای وی در این ۴ سال «خرداد 93تا مهر 97»، تدوین سند برنامه استراتژیک شرکت برای اولین بار و اتخاذ رویکرد توسعه گرایانه، تعیین تکلیف مطالبات سنگین سنواتی بانک صنعت و معدن و افزایش جریان نقدی ورودی به شرکت، تعیین تکلیف پرونده های حقوقی دامنه دار قدیمی نظیر لاستیک پارس و گروه صنایع پوشش بوده است.

همچنین او ورود به پروژه های توسعه ای نظیر انرژی خورشیدی و واگذاری موفق آن با سود ،احیای اراضی فراسا و شروع مجدد تولید و اشتغال در آن شرکت و تجدیدارزیابی اراضی و تدوین طرح جامع و تفصیلی برای کاربری آینده آن و تدوین طرح برای اراضی پوشش در (گیلانتیه سازان) را در برنامه خود داشته است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24