Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش به خبرنگار بورس ۲۴ گفت: نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش موسوم به کیش اینوکس پنجمین دوره خود را برگزار می‌کند و سازمان بورس و اوراق بهادار طبق روال چهار سال گذشته از این رویداد حمایت خواهد کرد...

برنامه های سازمان بورس در کیش اینوکس پنجم اعلام شد

بورس24 : پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس کیش اواخر مهر ماه جاری با حضور سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان بازار سرمایه و بیش از 200 بنگاه اقتصادی برگزار می شود. سازمان بورس اوراق بهادار، همچون سال های گذشته با اجرای برنامه های متنوع در جهت شناسایی بازار سرمایه و بورس و فرهنگ سازی هر چه بیشتر تلاش خواهد داشت. در همین راستا با اجرای مسابقات و همایش های مختلف ، به این مهم دست می یابد.

یاسر فلاح مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش به خبرنگار بورس24 گفت: نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه کیش موسوم به کیش اینوکس پنجمین دوره خود را برگزار می‌کند و سازمان بورس و اوراق بهادار طبق روال چهار سال گذشته از این رویداد حمایت خواهد کرد.

وی افزود: ما در راستای هر چه بهتر برگزار شدن آن همت به خرج می دهیم و برای این که بتوانیم جایگاه بازار سرمایه و بورس را در کشور متعالی نماییم، تلاش خود را خواهیم نمود.

به گفته وی، سازمان بورس و اوراق بهادار در همه رویدادهای مشابه برای حمایت از بازار سرمایه شرکت خواهد کرد . در این رویداد نزدیک به ۱۰ نهاد مالی و ارکان بازار سرمایه با همراهی سازمان بورس شرکت می‌کنند.شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت بورس کالای ایران، فرابورس، شرکت سپرده گذاری و مدیریت دارایی مرکزی، شرکت مدیریت فناوری بورس تهران هم به همراه سازمان بورس در یک غرفه و پاویون حضور خواهند داشت.

برنامه های سازمان برای «کیش اینوکس»

فلاح گفت: امسال برنامه خاصی را تدارک دیده ایم که یکی از آن‌ها دومین مسابقات رقابت «فین‌تک» دانش آموزی است. ما در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران رویدادی به نام «بو می نو فین تک» برای سنین ۱۰تا ۱۴ سال برگزار کردیم، که بسیار مورد توجه قرار گرفت و در نمایشگاه امسال کیش نیز برای دانش‌آموزانی که ساکن جزیره کیش هستند و به نوعی کیشوندان رقابت را برگزار می کنیم.

وی گفت: هم اکنون با سه نمونه از مدارس کیش صحبت شده و با حمایت آموزش و پرورش منطقه آزاد کیش امیدواریم این رقابت دانش آموزی برگزار شود تا ایده های کارآفرینی و کسب و کارهای نو در حوزه پولی و مالی و ایده های کارآفرینی دیده شده وفرهنگ کارآفرینی و کسب و کارهای نوین در جامعه بیشتر گردد.

به گفته وی ، در سال جاری در نظر داریم با اهدای گواهینامه حرفه ای برای انجام «معاملات پر بسامد» برای افرادی که در حوزه ریاضیات مالی و فنی و مهندسی فعال هستند ، آموزش هایی را برگزار نمائیم و از این طریق در کسری از ثانیه تعداد زیادی از دستور ها را به سمت سامانه معاملات ارسال نماییم تا این افراد از معاملات عادی سود کسب نمایند.همچنین انتشارات بورس اوراق بهادار در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و آخرین دستاوردها ، کتاب ها و محصولات خود را ارائه می دهد.

وی گفت: از دیگر اقدامات سازمان بورس و اوراق بهادار حمایت از برگزاری نشست و همایش انجمن مالی اسلامی همزمان با روز دوم نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه کیش خواهد بود و رئیس سازمان بورس سخنران ویژه این همایش است. سال گذشته ایران کپیتال مارکت در کیش برگزار شد و ما حمایت کامل خود را از این رویداد به عمل آوردیم و در سال جاری نیز از همایش انجمن مالی اسلامی حمایت می‌کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24